logo
امروز : سه شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۹۶۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
یادداشت؛

ای کاش درد کسانی که به جای مردم حرف می‌زنند واقعاً مردم بود

ای-کاش-درد-کسانی-که-به-جای-مردم-حرف-می‌زنند-واقعاً-مردم-بود
بعد از انتشار مصاحبه رئیس دانشگاه پیام نور زنجان در خصوص تلاش دولت شهید رئیسی برای حل مشکلات مردم، ظاهراً بیان حق و حقیقت به مزاج سیاسی برخی خوش نیامده و افاضاتی را برای این مصاحبه مرقوم کرده‌اند که چند نکته کوتاه جهت تنویر منورالفکرها کافی است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ بعد از انتشار مصاحبه رویا کرمی، رئیس دانشگاه پیام نور زنجان در خصوص تلاش دولت شهید رئیسی برای حل مشکلات مردم، ظاهراً بیان حق و حقیقت به مزاج سیاسی برخی خوش نیامده و افاضاتی را به‌عنوان پی‌نوشت ذیل این مصاحبه مرقوم کرده‌اند. موارد زیر جهت تنویر منورالفکرها که خود را همه‌ چیزدان و قیم مردم می‌دانند ارائه می‌شود: 

بیشتر بخوانید

۱_در هیچ جای مصاحبه، رئیس دانشگاه پیام نور زنجان به‌جای مردم حرف نزدند و با شجاعت نظر خود را بیان داشت نه مثل برخی‌ها که برای بیان دیدگاه خود از عنوان صدای مردم و... استفاده کرده باشند.

۲_دولت شهید رئیسی پای ادعای خود ایستاد و تمام تلاش‌های خود را برای این ادعاها معطوف کرد، به‌گونه‌ای که رئیس دولت در راه این ادعا و خدمت به مردم جانش را فدا کرد نه اینکه مثل دولت بد اخلاق و پر مدعا و خالی از عمل دوازدهم، از کثرت بی‌تحرکی زخم بستر بگیرد.

۳_افزایش قیمت‌ها و تورم در کشور را کسی منکر نیست و شهید رئیسی تمام تلاش خود را می‌کرد تا آن را مرتفع کند (به‌گونه‌ای که رهبر معظم فرمودند اگر تلاش‌های ایشان ادامه پیدا می‌کرد اکثر مشکلات مردم حل می‌شد) تمام، اما باید دید هر یک از موارد زیر چقدر در این تورم دخیل بودند: 

*سهم برجام درمانی که آب خوردن مردم هم وابسته به آن شد

* سهم خالی کردن خزانه ملت از صندوق ذخایر ارزی تا ذخایر سکه و طلای کشور و کسری بودجه جاری کشور

*سهم شوک افزایش نزدیک چندین برابری قیمت بنزین (که دستوردهنده افزایش قیمت آن مزورانه و بزدلانه گفت من هم مثل شما صبح جمعه فهمیدم قیمت افزایش یافته)

*سهم کودهای انسانی که با ارز ترجیهی وارد می‌شدند و به کام یک عده، دزد سرمایه ملت بودند

و.... 

۴_دولت شهید رئیسی تمام تلاش خود را در جهت رضایتمندی مردم و حل مشکلات آنان معطوف کرد نه کسب رضایت آمریکا، در حد توان خود سعی کرد حقوق‌ها را بالا ببرد، یارانه‌ها را برای کمک به دهک‌های پایین جامعه افزایش دهد و تلاشی برای ساماندهی اوضاع داشت و با این تلاش و همت افتخار می‌کرد نه اینکه «شب واریز یارانه را شب عزا بداند» و به معلمان و کارمندانش بگوید اگر ناراضی هستید می‌توانید بروید... «معیشت مردم را گرو نگرفت» برای مطامع سیاسی خودش که از اعتراضات مردمی برای فشار به نظام و انقلاب استفاده کند و در برابر اعتراضات گرانی تلویحاً تهدید کند و به مردمش بگوید «گران هست اما خدا را شکر هست و قحطی نیست».

در پایان؛ حتماً صف‌های طولانی مردم برای دریافت مرغ، روغن و سایر اقلام غذایی در دولتی که سرش را تا زانو برای بیگانگان خم کرده یادتان رفته که این چنین افاضات می‌کنید، از همان دوران منحوس هشت ساله دولتی که سنگش را به سینه می‌زنید سفره‌ مردم کوچک‌تر شد اما دولت شهید آیت‌الله رئیسی سعی کرد اجازه ندهد مردم در باتلاقی که توسط دولت یازدهم و دوازدهم ایجاد شده بود بیشتر فرو روند. 

ای کاش درد کسانی که به جای مردم حرف می‌زنند واقعاً مردم بود.   

#بی_عمل_و_پر_مدعا_نباشیم  

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر