logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۹۶۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

تخلفات بازار خودرو در زنجان چشم‌گیر است

تخلفات-بازار-خودرو-در-زنجان-چشم‌گیر-است
رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید بر اینکه تخلفات در بازار خرید و فروش خودرو به‌ویژه خودروهای خارجی و لوکس بسیار چشم‌گیر است گفت: گاهی تخلفات و کلاهبرداری در بازار خودروهای خارجی به بیش از 500 میلیون تومان هم می‌رسد.

سجاد مقدمی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه عامل بی‌بند و باری بازار خودرو در زنجان به حوزه بازرسی برمی‌گشت اظهار کرد: در حال حاضر حل مشکل وضعیت نابسامان بازار خودرو با ایجاد اتحادیه امکانپذیر شد و این صنف نیز دارای اتحادیه مستقل است.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید براینکه تخلفات در بازار خرید و فروش خودرو به‌ویژه خودروهای خارجی و لوکس بسیار چشم‌گیر است عنوان کرد: گاهی تخلفات و کلاهبرداری در بازار خودروهای خارجی به بیش از 500 میلیون تومان هم می‌رسد.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید بر اینکه چهار سال بود بنا به کارشکنی‌های انجام شده صنف خودرو صاحب اتحادیه نمی‌شد ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده امسال این صنف نیز صاحب اتحادیه شد.

وی با تاکید بر اینکه اتحادیه خودرو با املاک ادغام بود و در این شرایط رسیدگی به بازار و تخلفات خودرو اتفاق نمی‌افتاد ابراز کرد: در حال حاضر اختلافات و تخلفات بازار خودرو در اتحادیه‌ بررسی شده و در صورت تضییع حقوق مردم نسبت به احقاق حقوق آن‌ها اقدام می‌شود.

مقدمی خاطر‌نشان کرد: در حال حاضر در زنجان ۴۲ اتحادیه صنفی فعال وجود دارد که انتخابات همه این اتحادیه‌ها با کمک سازمان صنعت، معدن و تجارت از ابتدای امسال به موقع برگزار شده است.

وی با اشاره به تعداد واحدهای فعال صنفی نیز افزود: تعداد ۳۸ هزار واحد در سطح شهرستان زنجان فعال هستند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر