logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۹۶۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان خبر داد:

اجرای ارزیابی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون طرح زین‌الدین

اجرای-ارزیابی-نهایی-پذیرفته‌شدگان-آزمون-طرح-زین‌الدین-
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با اشاره به اینکه طرح ارزیابی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون طرح شهید زین‌الدین در زنجان از فردا برگزار می‌شود گفت: همه شرکت‌گان در مدت ۱۱ روز مورد ارزیابی نهایی قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ مرتضی شهامی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به جزئیات طرح شهید زین‌الدین به منظور جذب نیروی جدید در استان زنجان اظهار کرد: آزمون طرح شهید زین‌الدین سال گذشته با پنج برابر ظرفیت برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید براینکه این طرح به منظور تامین نیروی ۸۰ دستگاه در استان اجرا شد که دو دستگاه به دلیل تامین نشدن اعتبار حذف شده و تعداد دستگاه‌ها به ۷۸ مورد کاهش یافت عنوان کرد: مجاز بودیم پنج برابر ظرفیت نیرو گزینش کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با بیان اینکه برخی از رشته‌ها کامل نبودند و ۳۶۰ نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون حائز شرایط شدند ابراز کرد: این تعداد پنج برابر ظرفیت بود و بعد از معرفی شدن این افراد توسط جهاد دانشگاهی نسبت به بررسی مدارک آن‌ها اقدام شد.

وی با تاکید براینکه ۲۳ نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون طرح شهید زین‌الدین کسری مدارک داشتند ادامه داد: ۱۸ نفر توانستند جایگزین شوند  و برخی از افراد شرکت‌کننده که فارغ‌التحصیل شده بودند و در انتظار مدرک تحصیلی بودند فرصت داده شد تا مدرک تحصیلی را ارائه دهند.

شهامی با تاکید براینکه ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون انصراف دادند ادامه داد: در اریبهشت ماه تعداد نفرات بعد از بررسی مدارک، کامل شده و این افراد به سازمان اداره استخدامی کشور معرفی شدند.

وی با تاکید براینکه با درخواست سازمان اداره استخدام کشور پیشنهاد نحوه ارزیابی حضوری نیز انجام شد گفت: ارزیابی حضوری و روند آن توسط کارشناسان جهاد دانشگاهی طراحی و به سازمان اداره استخدام کشور ارسال شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با تاکید براینکه موافقت اداره استخدامی کشور را اخذ کردیم و قرار است ارزیابی تکمیلی توسط جهاد دانشگاهی انجام شود عنوان کرد: از فردا یکشنبه بخش نهایی آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در زنجان آغاز خواهد شد و همه شرکت‌گان در مدت ۱۱ روز مورد ارزیابی نهایی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ارزیابی نهایی به همه نفرات قبول شده در آزمون اطلاع‌رسانی شده است ادامه داد: ارزیابی تکمیلی در سه بخش انجام می‌شود و بخش اول آن ارزیابی عمومی بوده که در آن مهارت‌های عمومی افراد سنجیده می‌شود.

شهامی با بیان اینکه در بخش دوم مبانی اعتقادی و انگیزشی خدمتی و جهادی فرد مورد بررسی قرار می‌گیرد ادامه داد: در بخش سوم که مرحله تخصصی است، افراد شرکت‌کننده براساس شغل و تخصص‌ ارزیابی می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴