logo
امروز : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۹۶۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر خبر داد:

بهسازی ۲۲ آموزشگاه ابهر در طرح عجمیان

بهسازی-۲۲-آموزشگاه-ابهر-در-طرح-عجمیان
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: ۲۲ آموزشگاه شهرستان ابهر در قالب طرح شهید عجمیان شاداب‌سازی و بهسازی می‌شوند.

مجید مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ ضمن تسلیت شهادت رهبر مقاومت فلسطین گفت: هدف از اجرای طرح شهید عجمیان بهسازی و بازسازی فضای فیزیکی مدارس، ترویج و ارتقاء روحیه جهادی است و مردمی‌سازی، همکاری و مشارکت مردم و گروه‌های جهادی نیز از شاخص‌های اجرایی این طرح است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه طرح شهید عجمیان از سال گذشته با رویکرد بهسازی و شاداب‌سازی مدارس در قالب قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر فعال شده است، گفت: در سطح شهرستان نیز  هشت آموزشگاه در قالب این طرح شاداب‌سازی و بهسازی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: امسال نیز طی این طرح ۲۲ آموزشگاه در قالب این طرح و با مشارکت فعال دانش‌آموزان، فرهنگیان، گروه‌های جهادی و خیران بهسازی و شاداب‌سازی خواهد شد و  امیدواریم پس از اتمام این طرح شاهد تحول در این مدارس باشیم.

 وی افزود: اولویت‌بندی مدارس، همکاری تنگاتنگ گروه‌های جهادی، جذب خیران و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود سپاه شهرستان و آموزش و پرورش شهرستان جهت اجرای مطلوب این طرح ضروری است.

مرادی تأکید کرد: دانش‌آموزان ما نیاز به محیطی با نشاط و سالم دارند تا با روحیه جهادی شهدایی مثل شهید عجمیان آشنا شوند و در آینده حافظ امنیت و سازندگی کشور باشند.

وی با اشاره به اهداف تربیتی این طرح اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح از تمام ظرفیت بسیج شهرستان استفاده خواهیم کرد و ۱۰ گروه جهادی دانش‌آموزی نیز در این طرح بصورت فعال حضور خواهند داشت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۲
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴