logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۹۵۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان:

جهانیان علیه صهیونیست‌ها بیدار شده‌اند

جهانیان-علیه-صهیونیست‌ها-بیدار-شده‌اند-
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان گفت: در جریان غزه مردم کشورهای مختلف در جهان با دیدن جنایات صهیونیست‌ها سکوت نکردند و با قیام خود توسط اقشار دانشجو و اساتید دانشگاه‌ها حقانیت غزه و کشتن زن و فرزندان بی‌گناه را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام سجاد ناصر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه بحث جریان کربلا و جنگ عاشورا جنگ بین دو طائفه و گروه نیست بلکه تقابل بین دو فرهنگ و طرز فکر است اظهار کرد: فرهنگ و طرز تفکری که ریشه در اسلام، قرآن، منطق و عقلانیت دارد و باید در نظر گرفت که تفکر یزیدی ریشه در دنیاپرستی و هوا و هوس دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه حادثه عاشورا در یک روز نبود که اتفاق افتاده و به دل فراموشی سپرده و در کربلا دفن شود افزود: واقعه کربلا رویدادی است که در کربلا خلاصه نشده بلکه مایه عبرت‌آموزی از رویدادهای گذشته تاریخ است و عبرت یعنی از حالتی عبور کردن از رذائل اخلاقی گریختن و به فضایل اخلاقی ایمان آوردن که در تاریخ بارها تکرار شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان عنوان کرد: یکی از ابزارهای هویتی انسان تاریخ و سرگذشت او است و بی‌تفاوتی به تاریخ باعث بی‌هویتی در افراد می‌شود و تجربه نشان داده است که هر حکومتی که بی‌هویت شد دشمنان راحت‌تر به آن سلطه خواهند کرد و افکار خود را بر جامعه و افراد در آن تحمیل می‌کنند.   

وی اضافه کرد: امروزه جریانات فلسطین و غزه مانند جریانات کربلا است که آزادی و حریت به معنای اصلی بیان می‌شود و رهبران جریانات فلسطین و غزه گوشه چشمی به آن دارند و طوفان‌الاقصی عاملی برای تحقق پیروزی حماس در برابر حکومت ظلم‌ستیز رژیم صهیونیستی است.

وی ابراز کرد: در جریان حادثه عاشورا تعداد افراد پیرو خط اسلام ناب محمدی قلیل بود و این عده در برابر ظلم و کفار که جمعیتی میلیونی داشتند با ایمان و اعتقاد راستین ايستادگی کردند و با افتخار به شهادت رسیدند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان با بیان اینکه غزه و فلسطین با امکانات کم و با تحقق طوفان‌الاقصی توسط جوانان حزب‌الله و حماس با ایمان و اعتقاد به خداوند توانستند رژیم صهیونیستی را درهم شکنند ابراز کرد: قبول این خفت و خواری برای این رژیم کودک‌کش امکان‌پذیر نبود.

ناصر با اشاره به اینکه در جریان حمله حماس به رژیم صهیونیستی امنیت و هیبت این رژیم کودک‌کش به خطر افتادن و رمز موفقیت جوانان غزه و فلسطین ایمان به خدا و داشتن اعتقاد راسخ بود اضافه کرد: ایمان و اعتقاد به خدا از هم جدایی‌ناپذیر هستند و در جریان غزه نیز جهان با دیدن جنایات آن‌ها سکوت نکردند و با قیام خود توسط، اقشار دانشجو و اساتید دانشگاه‌ها حقانیت غزه و کشتن زن و فرزندان بیگناه را محکوم کردند و چهره رژیم صهیونیستی سیاه‌تر از همیشه ش، با این حال بیداری دانشگاه‌های آمریکا ارمغان خیزش افکار عمومی بوده که در نوع خود بی‌نظیر است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر