logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۹۵۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

اردوگاه زرند خدابنده میزبان هلال‌احمر شد

اردوگاه-زرند-خدابنده-میزبان-هلال‌احمر-شد
اردوی یک‌روزه جوانان جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در محل اردوگاه زرند شهرستان خدابنده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق اردوی یک‌روزه جوانان جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به‌ مناسبت هفتادو ششمین سالروز تأسیس جوانان هلال احمر در محل اردوگاه زرند شهرستان خدابنده برگزار شد.

بیشتر بخوانید

حسین‌علی رفیعی در این برنامه عنوان کرد: فرزندان و جوانان شما در هلال‌احمر شهرستان خدابنده آماده خدمت در امر امدادرسانی، آموزشی و نجات‌گرانه و جمع‌آوری کمک‌های مومنانه به ولی نعمتان خود هستند.

وی افزود: هلال‌احمر شهرستان خدابنده، ورود خیران و بزرگانی که دغدغه نیازمندان را دارند به فال نیک می‌گیرد و صمیمانه از خیران که در جهت کاهش آلام تهی‌دستان آبرومند گام برمی‌دارند تشکر می‌کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر هلال‌احمر شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به هفته مقابله با زلزله و بلایای طبیعی افزود: همه اقشار مردم و مسئولان موظف به پشتیبانی لجستیکی از امدادگران هلال احمر در زمان وقوع بلایای طبیعی هستند.

وی اضافه کرد: جلسه ویژه بررسی طرح‌های عمرانی و مولدسازی و تعیین تکلیف مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال‌احمر شهرستان خدابنده به ریاست داوود قاسملو معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خدابنده تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.

رفیعی به برنامه های جمعیت هلال احمر شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: افتتاحیه خانه هلال زاغج در هفتاد و ششمین سالروز تاسیس سازمان جوانان با حضور علی هاشمی و هیات همراه و همچنین اصلاح و تثبیت سیم‌ها و کابل‌ها و کنتور برق پارکینگ مرکز اداری شعبه خدابنده و  سخنرانی‌ها با عنوان «هلال احمر پیشگام در امدادرسانی و خدمات صادقانه» انجام شده است.

در پایان گزارشی از آمادگی و مقابله با مخاطرات احتمالی و برنامه‌های هلال‌احمر شهرستان خدابنده توسط رئیس این جمعیت برای حاضران ارائه شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر