logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۹۴۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت فوتبال شهرستان ابهر خبر داد:

3 برد حاصل تلاش تیم فوتبال صائین‌قلعه

3-برد-حاصل-تلاش-تیم-فوتبال-صائین‌قلعه
رئیس هیأت فوتبال شهرستان ابهر گفت: تیم ماشین‌سازی صائین‌قلعه از سری مسابقات سوپر لیگ استان زنجان با 3 برد و یک مساوی در شرایط خوب جدولی به سر می‌برد.

مجید پسنده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: در سری مسابقات لیگ برتر استان زنجان در هفته ۶ تیم فوتبال ماشین‌سازی صائین‌قلعه در مجموعه ورزشی امجدیه صائین‌قلعه میزبان تیم فوتبال کیا طارم بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این مسابقه که با تک گل دقیقه ۷۰ محمدحسین گروسی ماشین‌سازی صائین‌قلعه برنده این بازی شد، گفت: باشگاه ماشین‌سازی صائین‌قلعه تنها نماینده شهرستان ابهر در این مسابقات است‌.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان ابهر با بیان اینکه امسال این تیم با جوان‌گرایی و کاملاً بومی در این مسابقات شرکت کرده و با سه برد و یک مساوی در شرایط خوب جدولی به سر می‌برد.

وی به حضور هشت تیم در این مسابقات اشاره کرد و گفت: یک تیم از شهرستان طارم، یک تیم از شهرستان قیدار، پنج تیم از زنجان و یک تیم از شهر صائین‌قلعه در این مسابقات حضور دارند.

پسنده تأکید کرد: روز پنج‌شنبه ۱۲ مرداد این تیم در بازی عقب افتاده در شهر قیدار میهمان شاهین قیدار خواهد بود.

وی ضمن تشکر از بازیکنان تیم و محمود جعفری مدیر عامل باشگاه  ماشین‌سازی صائین‌قلعه از حمایت شرکت لپا‌ن‌بافت زنجان، قنادی شیرین‌کام، شرکت بتن آماده حکیم هیدجی و پاک‌شن که برای تهیه البسه و ورودی مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر