logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۹۴۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خبر داد:

کشف 40 میلیاردی انواع کالای قاچاق

کشف-40-میلیاردی-انواع-کالای-قاچاق
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف 40 میلیاردی انواع کالای قاچاق در استان زنجان خبر داد.

حسین بدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ بیان داشت: در پی کسب اطلاعات فنی و پلیسی، مبنی بر حمل انواع کالای قاچاق با یک دستگاه خودرو کامیون کشنده مراتب در دستور کار عوامل دایره اطلاعات و عملیات مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ماموران با همکاری فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی و هماهنگی قضائی در اتوبان زنجان- قزوین خودرو مذکور را رویت کرده و با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند که در بازرسی از آن 130 حلقه لاستیک خودرو سواری، 693 عدد انواع لوازم ورزشی، 735 رول کاغذ دیواری، 546 قطعه انواع لوازم یدکی خودرو، 484 قطعه انواع لوازم یدکی موتورآلات و ابزار کشاورزی، 308 هزار و 401 قلم انواع لوازم پزشکی و یک هزار و 836 عدد انواع سموم کشاورزی خارجی فاقد اوراق مثبته گمرکی (قاچاق) را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اعلام این که ارزش تقریبی کالاهای کشف شده برابر نظر كارشناسان 40 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح كرد: در این خصوص متهم به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضایی شد.

وی در پایان با اشاره به نقش مخرب قاچاق کالا و ارز در اشتغال، تولید و اقتصاد داخلی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده و از عموم مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص كالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر