logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۹۴۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

بخشی از بهای گندم کشاورزان پرداخت می‌شود

بخشی-از-بهای-گندم-کشاورزان-پرداخت-می‌شود-
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه خرید تضمینی گندم در استان زنجان به 230 هزار تن رسیده است گفت: بخشی از بهای گندم کشاورزان پرداخت می‌شود.

ولی‌اله زمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان زنجان در شرایط پیک خرید تضمینی گندم هستیم اظهار کرد: همه مراکز خرید تضمینی گندم فعال هستند و هیچ مشکلی در تحویل گندم از کشاورزان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید براینکه تاکنون میزان خرید گندم در استان زنجان به 230 هزار تن رسیده است ادامه داد: همچنان خرید تضمینی گندم در استان ادامه داشته و آمار در حال افزایش است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به موضوع پرداخت بهای گندم‌کاران عنوان کرد: استان در پرداخت بهای گندم‌کاران نقشی ندارد و پرداخت بهای گندم‌کاران به صورت کشوری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه براساس اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه کشوری قرار است بخشی از هزینه‌ مطالبات گندم‌کاران پرداخت شود عنوان کرد: با این توضیحات این هزینه‌ها قرار است در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده به حساب گندم‌کاران واریز شود.

زمانی خاطر نشان کرد: در خرید گندم مشکلی نداریم و تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا مشکلی خاصی ایجاد نشود و در پرداخت بهای گندم سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کشور دخیل بوده و از استان زنجان نیز موضوع پراختی‌ها پیگیری می‌شود.

وی در پایان با اشاره به کیفیت گندم تولیدی استان زنجان گفت: کیفیت گندم استان زنجان بالاتر از متوسط استاندارد بوده و این نوید خوبی برای استان است و الحمدلله تاکنون نیز گندم‌های خریداری شده از کیفیت خوبی برخوردار بودند و همچنین امسال میزان سن زدگی گندم در استان نیز خیلی پایین بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر