logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۹۴۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌عامل تعاون روستایی شهرستان ماهنشان خبر داد:

افتتاح مرکز خرید گندم در اوریاد ماهنشان

افتتاح-مرکز-خرید-گندم-در-اوریاد-ماهنشان
مدیر‌عام تعاون روستایی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه مرکز خرید گندم در منطقه اوریاد افتتاح شده است گفت: این مرکز خرید با ظرفیتی بالغ بر ۵۰۰ تن افتتاح شده است.

محمود ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: مرکز خرید گندم در منطقه اوریاد افتتاح شده است که در روستای خندقلو قرار دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این مرکز خرید با ظرفیتی بالغ بر ۵۰۰ تن گندم خریداری می‌کند یادآور شد: مرکز خرید گندم در سال‌های گذشته در این منطقه وجود داشت اما با توجه به منحل شدن شرکت تعاونی، مرکز خرید گندم نیز رو به تعطیلی انجامید.

مدیر‌عامل تعاون روستایی شهرستان ماهنشان بیان کرد: امکان فروش گندم در منطقه، دسترسی کشاورزان آسان‌تر شده است.

وی با بیان اینکه کشاورزان منطقه گندم تولیدی خود را برای فروش به شهر ماهنشان و یا تکاب منتقل می‌کردند عنوان کرد: در صورت انتقال گندم به شهر تکاب میزان تولید گندم استان کاهش یافته و به نام دیگر استان‌ها محسوب می‌شد.

ملکی با بیان انتقال گندم به ماهنشان نیز هزینه‌های گزافی را برای کشاورزان به دنبال داشت گفت: با وجود این مرکز خرید استقبال کشاورزان برای فروش گندم بیشتر خواهد بود‌.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز خرید در دسترس همه روستاهای منطقه اوریاد قرار دارد که می‌توانند گندم‌های تولیدی خود را به راحتی منتقل کنند.

مدیر‌عامل تعاون روستایی شهرستان  ماهنشان عنوان کرد: خرید گندم توسط سیلوها و مراکز شهرستان ماهنشان از یک مرداد ماه آغاز شده است و با توجه به وجود مناطق سردسیری خرید گندم تا ۳۰ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد گندم‌های تولیدی کشاورزان به نرخ دولتی با قیمتی بالغ بر ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از کشاورزان خریداری می‌شود.

ملکی با بیان اینکه کیفیت‌ گندم‌های تولیدی در مناطق مختلف متفاوت است گفت: بعضی از نقاط از کیفیت خوب و بعضی نیز از کیفیت متوسط برخوردار هستند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر