logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۹۴۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد خواهران نماز جمعه ماهنشان خبر داد:

برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی اربعین در ماهنشان

برگزاری-مسابقه-بزرگ-نقاشی-اربعین-در-ماهنشان
رئیس ستاد خواهران نماز جمعه ماهنشان با بیان اینکه مسابقه بزرگ نقاشی ماهنشان برگزار خواهد شد گفت: این مسابقه برای گروه سنی کودک از سه تا ۱۴ سال برگزار می‌شود.

زهرا فرخی‌نسب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: مسابقه بزرگ نقاشی با محوریت اربعین برای گروه سنی کودک سه تا ۱۴ سال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این مسابقه نیاز به ثبت نام ندارد عنوان کرد: کودکان پس از ترسیم نقاشی، تصویر آن را در پیام‌رسان ایتا به  آیدی (M_enayatifar@) ارسال می‌کنند.

رئیس ستاد خواهران نماز جمعه ماهنشان مطرح کرد: سپس این نقاشی‌ها داوری شده و به بهترین نقاشی‌ها جوایزی از طرف ستاد نماز جمعه شهر ماهنشان اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف ما از برگزاری این مسابقه آشنایی کودکان با جنبه‌های مختلف قیام امام حسین (ع) و ابراز محبت و ارادت کودکان از طریق نقاشی نسبت به ایشان است.

فرخی‌‌نسب ابراز کرد: نقاشی اربعین برای ایجاد انگیزه و یادگیری ایام مذهبی و ارادت به امام حسین و پیاده روی اربعین به کودکان است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امام حسین (ع) شخصیتی برجسته و کامل است بدون شک معرفی ایشان به شیوه‌های گوناگون از جمله نقاشی می‌تواند زمینه‌ساز جهت‌گیری کودکان به سمت اهل‌بیت شود.

رئیس ستاد خواهران نماز جمعه ماهنشان ادامه داد: همچنین معرفی امام حسین (ع) به عنوان الگوی کامل برای کودکان می‌تواند ضمن پرورش شخصیت آنان باعث شکل‌گیری رفتار صحیح در ایشان شود.

وی با بیان اینکه پس از مشخص شدن نتایج به برندگان مسابقه اطلاع داده می‌شود عنوان کرد: در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهر ماهنشان از نفرات برتر تقدیر می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۱
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۶
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹