logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۹۴۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

دریافت مشکلات فاضلاب‌های شهری از سامانه 122

دریافت-مشکلات-فاضلاب‌های-شهری-از-سامانه-122
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه شهروندان مشکلات فاضلاب‌های شهری را به سامانه 122 گزارش دهند گفت: بعد از دریافت گزارشات مردمی بلافاصله محل مورد نظر بررسی و نسبت به رفع مشکلات آن اقدام می‌شود.

محمدعلی نادرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به اجرای عملیات سمپاشی کانال‌های شهری زنجان به منظور مبارزه با حشرات موذی سوسک و موش در مناطق مختلف شهری، اظهار کرد: سالانه اعتباری جداگانه برای سمپاشی و شست‌وشوی کانال‌های فاضلاب شهری در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه پایش کانال‌های شهری زنجان به صورت مستمر انجام می‌شود ادامه داد: در هر جایی از هجوم حشرات موذی مشاهده شود نسبت به سمپاشی منطقه اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید براینکه ‍مردم می‌توانند در صورت مشاهده هجوم حشرات موذی از طریق کانال‌های فاضلاب شهری با استفاده از شماره 122 به شرکت آب فاضلاب زنجان گزارش دهند عنوان کرد: بعد از دریافت گزارشات مردمی تیم‌های سمپاشی منطقه را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز نسبت به عملیات سمپاشی اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال گزارشی در خصوص هجوم حشرات از طریق کانال فاضلاب شهری نداشتیم افزود: پایش‌های مستمری که داشتیم امسال شرایط بدتری را در کانال فاضلاب‌های شهری نداشتیم.

نادرخانی با اشاره به اینکه نفوذ سوسک از کانال فاضلاب‌های شهری به منازل بیشتر در مناطق بافت فرسوده زنجان مشاهده می‌شود و آن هم به دلیل اینکه در این مناطق از سیستم کانال فاضلاب قدیمی استفاده شده است عنوان کرد: هر ساله سمپاشی این مناطق شهری در اولویت قرار می‌گیرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر