logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۹۴۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر خبر داد:

تجلیل از فاتحان عملیات مرصاد

تجلیل-از-فاتحان-عملیات-مرصاد
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، از ۲۰ نفر از فاتحان عملیات افتخارآمیز مرصاد تجلیل شد.

سعید بهاوری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: حضور رزمندگان ابهری در عملیات غرورآفرین مرصاد زبانزد خاص و عام است، در این راستا از ۲۰ تن از فاتحان غرورآفرین مرصاد شهرستان ابهر تجلیل شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به نام‌گذاری یکی از تابلوهای ورودی شهر به نام عملیات مرصاد، تصریح کرد: در عملیات مرصاد شاهد جان‌فشانی رزمندگان غیور کشورمان بودیم و این قبیل نامگذاری‌ها تنها یک گام در راستای تقدیر از این جانفشانی‌ها و گرامیداشت نام و یاد شهداست.

وی با بیان رزمندگان اسلام در عملیات غرورآفرین «مرصاد» با ایثار و جان‌فشانی خود نگذاشتند منافقان کوردل به اهداف شوم خود برسند و تا آخرین قطره خون خود از خاک کشور دفاع کردند، افزود: این عملیات غرورانگیز برای همیشه در تاریخ کشورمان به یادگار خواهد ماند

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با بیان اینکه عملیات «مرصاد» آخرین عملیات دوران دفاع مقدس است که توسط گروهک منافقان طراحی شد، افزود: در عملیات «مرصاد» منافقان عزم خود را جزم کردند با تجهیزات و امکانات فوق‌العاده سه روزه تهران را فتح کنند و در خیال باطلشان این بود که در شهر‌ها منافقان به جمعشان می‌پیوندند که خوابشان تعبیر نشد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۱
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۶
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹