logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۹۴۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزش و پرورش استان زنجان:

277 آموزگار ابتدایی در زنجان استخدام می‌شوند

277-آموزگار-ابتدایی-در-زنجان-استخدام-می‌شوند
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 648 نفر برای مصاحبه آزمون آموزگاری چند برابر ظرفیت دعوت شدند که از این تعداد تنها ۲۷۷ نفر استخدام می‌شوند.

حسین قاسمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه ۶۴۸ نفر برای مصاحبه آزمون آموزگاری چند برابر ظرفیت دعوت شدند، گفت: از این تعداد تنها ۲۷۷ نفر استخدام می‌شوند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با این حال مانند سال‌های گذشته سهمیه‌ها خالی خواهد ماند، تا به امروز نیز اسامی دقیق قبول‌شدگان ابلاغ نشده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به سال تحصیلی جدید ابراز کرد: اول مهر ماه نمایانگر تلاش مستمر جامعه برای تربیت نسل‌های با استعداد و پیشرو در راه توسعه‌ کشور است.

وی خاطرنشان کرد: با جذب نیروهای جدید، ‌میزان خروجی نیروهای بازنشسته از آموزش و پرورش استان هم قابل توجه بوده و نسبت به سال‌های گذشته افزایش دارد.

قاسمی با اشاره به اینکه توسعه را بايد از مدارس ابتدايي شروع كرد، اظهار داشت: پرورش خلاقيت، پرسش‌گری، پرورش روحيه كار جمعي و آموزش مهارت‌های حل مسئله از ضروری‌ترين فعاليت‌های آموزشي است و بايد از اصلی‌ترين برنامه‌های مدارس و برنامه‌ريزان آموزش و پرورش باشد.

وی ادامه داد: ورود به این سازمان باید جزو مهم‌ترین، سخت‌ترین و متعالی‌ترین مشاغل باشد و انسان‌هایی جذب آن شوند که بتوانند انسان‌سازی کنند زیرا آموزش و پرورش، کارخانه انسان‌سازی است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به دانشگاه فرهنگیان ابراز کرد: دانشگاه فرهنگیان بهترین مرجع برای تربیت نیروی انسانی کارآمد و مورد تایید برای آموزش و پرورش است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر