logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۹۳۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار سلطانیه:

مشکل 30 ساله فاضلاب سلطانیه حل می‌شود

مشکل-30-ساله-فاضلاب-سلطانیه-حل-می‌شود
شهردار سلطانیه گفت: با توجه به بارندگی شدیدی که در روزهای گذشته در شهرستان سلطانیه رخ داد، عومل شهرداری در محل حضور داشته و در سریع‌ترین زمان مشکل را حل کردند.

مصطفی کلانتری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به بارندگی شدید رخ داده در روزهای گذشته در شهرستان سلطانیه، گفت: عومل شهرداری در محل حضور داشته و در سریع‌ترین زمان مشکل را حل کردند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برای حل همیشگی این موضوع اعتبارات استانی در نظر گرفته شده و کانال دفع آب‌های سطحی در حال احداث است.

شهردار سلطانیه با اشاره به کانالی که حدود ۳۰ سال پیش احداث شده و بلاتکلیف مانده و همینطور وضعیت آن که نامشخص بود، عنوان کرد: در این محل جمع‌شدگی آب را داشتیم و هر بار که آبگرفتگی اتفاق می‌افتاد، کانال سرریز می‌شد.

وی ادامه داد: طی مطالعات و تحقیقات صورت گرفته اعتباری را از محل اعتبارات استانی از کمیته برنامه‌ریزی شهرستان درخواست کردیم که مورد موافقت قرار گرفت.

کلانتری با اشاره اینکه حدود ۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود، ابراز کرد: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای پروژه تخصیص پیدا کرد و پیمانکار پروژه نیز انتخاب شد.

وی اظهار داشت: امیدواریم تا پایان سال جاری کانال انتهای شهر تکمیل شود و بتوانیم مابقی اعتبار پروژه نیز تخصیص پیدا کند تا پس از گذشت ۳۰ سال این مشکل حل شود و مردم مورد اذیت قرار نگیرند.

شهردار سلطانیه با اشاره به اینکه در حال حاضر دو کانال وجود دارد یکی ضلع غربی و دیگری ضلع شرقی است، تصریح کرد: ضلع غربی اصلاح شد و ضلع شرقی نیز در دست اقدام است تا به بهره‌برداری برسد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر