logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۹۳۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فیلم؛

محور قره‌پشتلو همچنان جان می‌گیرد

محور-قره‌پشتلو-همچنان-جان-می‌گیرد-
محور قره‌پشتلو به علت وجود نقاط حادثه‌خیز، نبود شانه خاکی، عدم وجود دید کافی به علت وجود شیب‌های تند و نامناسب خانواده‌های زیادی را داغدار یا دچار نقض عضو کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ بخش قره‌پشتلو در 20 کیلومتری شهرستان زنجان واقع شده که یک منطقه با موقعیت استراتژیک و سابقه تاریخی است این محور در انتظار یک جاده استاندارد بوده که تا به امروز این مورد محقق نشده است.

بیشتر بخوانید

عرض کم جاده، تعداد بالای ترددها، وجود نقاط حادثه‌خیز و وجود شانه‌های نامناسب در این محور، آن را به یکی از حادثه‌خیزترین محورهای استان تبدیل کرده که در برخی از روزها شاهد چندین تصادف در این محور هستیم.

بخش قره‌پشتلو جاده‌ای که به جای جان دادن به رونق منطقه جان اهالی و مسافران را می‌گیرد که در این خصوص تا به امروز چندین خانواده را بی‌سرپرست و خانواده‌هایی در این راستا داغدار، دچار نقص عضو و یا ضایعات جبران‌ناپذیر جانی کرده است.

با وجود گذشت چندین سال از وعده‌های مسئولان در خصوص رسیدگی به وضعیت این جاده تا به امروز مردم این منطقه شاهد پیشرفت خاصی در این محور نبوده‌اند.

از این محور تاکنون تنها نامی از افتتاح پروژه در سال 1401 با موضوع رفع نقاط حادثه‌خیز محور قره‌پشتلو باقی مانده که و همچنان این محور در انتظار مساعدت مسئولان است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر