logo
امروز : جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۹۲۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون مدیرکل فرهنگی وزارت امور خارجه ایران:

دنیا تشنه شناخت مفاهیم اسلام است

دنیا-تشنه-شناخت-مفاهیم-اسلام-است
معاون مدیرکل فرهنگی وزارت امور خارجه ایران گفت: هنر و جلوه‌های ویژه در انعکاس رویدادها نقش مهم و کلیدی دارد و دنیا تشنه شناخت مفاهیم اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ رضا نوریان در آئین اختتامیه دومین آفرینواره فیلم و عکس «راوی عشق» که در مهرانه زنجان برگزار شد با اشاره به اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی که در طول دهه‌ها توسط دشمنان به وجود آمده است اظهار کرد: دنیا تشنه شناخت مبانی و مفاهیم اسلام و شیعه است که اجتماعات و برگزاری مراسمات عزاداری برای ائمه اطهار (ع) نمونه بارز اسلام و شیعه‌شناسی است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه هنر و جلوه‌های ویژه در انعکاس رویدادها نقش مهم و کلیدی دارد ابراز کرد: آفرینواره فیلم و عکس «راوی عشق» در همین راستا در استان زنجان با حضور شهرها و کشورهای همسایه برگزار شده است.

معاون مدیرکل فرهنگی وزارت امور خارجه ایران عنوان کرد: نقش هنرمندان در زمینه انعکاس وقایع و رویدادهای امری مهم و برجسته است که باید به آن پرداخته شود و از کشورهای مختلف در آفرینواره حضور داشتند.

در ادامه احمد مقیمی، مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آفرینواره بین‌المللی فیلم و عکس «راوی عشق» اظهار کرد: هنر بهترین زبان تبیین ایدئولوژی‌ها و آفرینواره بین‌المللی فیلم و عکس «راوی عشق» مصداق بارز جهاد تبیین است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر