logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۹۲۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان مطرح کرد:

درآمد 113 میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری

درآمد-113-میلیارد-تومانی-مراکز-نیکوکاری-
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون درآمد مراکز نیکوکاری در سطح استان 113 میلیارد تومان به صورت نقد و غیرنقد بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد؛ روح‌اله صالحی امروز در جلسه شورای راهبری مراکز نیکوکاری استان زنجان با اشاره به فعالیت 181 مرکز نیکوکاری اظهار کرد: از این تعداد حدود 60 مرکز به صورت تخصصی فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به محورهای فعالیت مراکز نیکوکاری، خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری در سرفصل‌های اهدای جهیزیه، مسکن، بهداشت و درمان، اشتغال و معیشت به مددجویان جامعه هدف ارائه خدمت می‌کنند.

 مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد:  توسعه و تقویت مراکز نیکوکاری، مردمی‌سازی خدمات و تخصصی کردن فعالیت آن‌ها از اولویت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان است که توجه به توسعه این مراکز افزایش مشارکت‌های مردمی را به دنبال دارد.

 وی با اشاره به اینکه امروزه مراکز نیکوکاری به جایگاهی رسیده است که می‌تواند به عنوان یک نقطه اتکا باشد، اضافه کرد: امیدواریم با تداوم این جلسات و شورا راهبری مراکز نیکوکاری بتوانیم این مراکز را به جایگاه واقعی خودشان برسانیم.

 

صالحی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جلسات نظارت سیستمی و راهبری سیستماتیک در حوزه مراکز نیکوکاری است و در این جلسات مسائل کاربردی و عملیاتی بیان شود تصریح کرد: باید در فعالیت مراکز نیکوکاری به امکان سنجی لازم برسیم و با هم‌افزایی موسسات خیریه فعال در سطح استان جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پایش مراکز نیکوکاری در دستور کار است و به صورت مستمر بررسی می‌شود، اضافه کرد: این پایش‌ها در عملکرد بهتر مراکز نیکوکاری بسیار موثر است. از ابتدای امسال تاکنون درآمد مراکز نیکوکاری در سطح استان 113 میلیارد تومان به صورت نقد و غیرنقد بوده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۱
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۶
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹