logo
امروز : پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۹۲۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس اداره راهداری شهرستان خرمدره:

روکش آسفالت جاده خرمدره به ابهر آغاز شد

روکش-آسفالت-جاده-خرمدره-به-ابهر-آغاز-شد
رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای شهرستان خرمدره گفت: با هدف بهسازی و روان‌سازی ترافیک، روکش آسفالت جاده ترانزیتی خرمدره به ابهر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، مهدی دهقانی با بیان اینکه در اجرای این طرح، ۱۵ کیلومتر از این جاده روکش آسفالت می‌شود اظهار کرد: برای آسفالت این مقدار از جاده، ۸۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه اعتبارات آسفالت این جاده از محل اعتبارات ملی تامین شده است، افزود: امسال با روکش آسفالت این میزان از این جاده، به تمامی تعهدات خود برای آسفالت و بهسازی این جاده مهم و ترانزیتی عمل می‌کنیم.

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای شهرستان خرمدره همچنین از شروع فاز دوم بهسازی محور روستایی انجلین و تعریض پل ورودی الوند خبر داد و گفت: بهسازی روستای انجلین با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان و تعریض پل با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان بزودی به اتمام می‌رسد.

دهقانی با اشاره به اینکه افزایش ایمنی یکی از دلایل روکش کمربندی خرمدره به ابهر است افزود: پس از اتمام عملیات تا پایان فصل کاری، خط‌کشی و اصلاح افتادگی شانه محور نیز انجام می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر