logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۹۰۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده وزارت امور خارجه در استان زنجان:

زنجان ظرفیت‌های فرهنگی بالایی دارد

زنجان-ظرفیت‌های-فرهنگی-بالایی-دارد
نماینده وزارت امور خارجه در استان زنجان گفت: آنچه در فضای بین‌المللی وجود دارد این است که استان زنجان در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری بسیار با ظرفیت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ مجتبی نادعلی، با حضور در اولین نشست خبری آفرین‌واره فیلم و عکس «راوی عشق» با بیان اینکه باید درصدد بود تا ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، تجاری، دانشگاهی و انسانی و هرآنچه که بتواند به خارج از کشور منتقل و یا تعاملات خارجی را توسعه دهد شناسایی و تقویت شود اظهار کرد: استان زنجان در شرایط فعلی در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی به صورت نسبی پیشرفت خوبی کرده و نسبت به خیلی از استان‌ها شرایط خوبی دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه وقتی به تاریخ کشور و مردم زنجان توجه کنیم شهره تاریخی مردم زنجان به مباحث اقتصادی و تجاری نیست و شعرا،  هنرمندان، فیلسوفان و علما از این دست افراد در این استان کم نیستند ابراز کرد: باید توجه کرد که هنر،  فرهنگ و فعالیت‌های هنری در حد ظرفیت‌های استان پیش‌نرفته است و باید درصدد بود کمبودها جبران شود‌.

نماینده وزارت امور خارجه در استان زنجان عنوان کرد: آنچه در فضای بین‌المللی وجود دارد این است که استان زنجان در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری بسیار با ظرفیت است که می‌توان با همسایگان و کشورهای اسلامی و کشورهای مختلف دنیا در تعامل باشیم. 

 نادعلی ابراز کرد: فعالیت‌های فرهنگی و هنری یک دید و دست باز می‌خواهد و زنجان ظرفیت‌های فرهنگی بالایی دارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر