logo
امروز : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۹۰۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری شهرستان ابهر خبر داد:

اجرای آسفالت‌ریزی در آزادراه زنجان - قزوین

اجرای-آسفالت‌ریزی-در-آزادراه-زنجان-قزوین
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر گفت: عملیات روکش آسفالت ۲۳ کیلومتر از آزادراه زنجان_قزوین در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، علی‌اصغر عطوفی گفت: آزادراه زنجان به قزوین ۱۰۵ کیلومتر طول دارد که ۲۲ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی این شهرستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مرمت و بهسازی آسفالت آزادراه زنجان به قزوین از مطالبات به حق تردد‌کنندگان این آزادراه است که تا پایان سال جاری، روکش آسفالت این آزادراه به طول ۲۲ کیلومتر به اتمام می‌رسد.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر با بیان اینکه در زمان کنونی دو پیمانکار در قطعات مختلف این آزادراه در حال آسفالت‌ریزی هستند، گفت: در تلاش هستیم در کم‌ترین زمان لاین شمالی در کیلومتر ۱۰۳_۹۰ و لاین جنوبی از کیلومتر ۸۵_۹۰ خط رفت و برگشت جمعاً ۲۳ کیلومتر آسفالت‌ریزی شود.

وی اعتبار تخصیصی پروژه را ۳۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تمام هدف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از این اقدام، ایجاد زیرساخت‌های مناسب و بالا بردن کیفیت راه است تا با افزایش ایمنی، رضایت کاربران جاده‌ای فراهم شود.

عطوفی افزود: این آزادراه مرکز مهم جمعیتی و اقتصادی ایران است و از شهر‌های قزوین، تاکستان، ابهر، خرمدره و زنجان عبور می‌کند و در نهایت به آزادراه زنجان به تبریز متصل می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۲
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۱
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲