logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۹۰۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ابهر خبر داد:

ضبط ۷۰ کیلوگرم فرآورده خامی غیربهداشتی

ضبط-۷۰-کیلوگرم-فرآورده-خامی-غیربهداشتی-
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ابهر گفت: طی بازدیدهایی که از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی صورت گرفته در سه ماهه اول، ۷۰ کیلوگرم فرآورده خامی غیربهداشتی کشف و ضبط شد.

عبداله بیگدلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛  با بیان اینکه بخش مهمی از ارتقاء سلامت و بهداشت جامعه با تأمین فرآورده‌های خام دامی و لبنی سالم تحقق پیدا می‌کند، گفت: طی سه ماهه اول امسال در راستای سلامت و بهداشت عمومی بیش از ۵۷۵ نوبت بازدید بازرسان دامپزشکی شهرستان ابهر از مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی انجام شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بخشی از وظایف نیروهای دامپزشکی شهرستان ابهر به عنوان سربازان عرصه بهداشت و سلامت، بازدید و نظارت بر تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی است که به صورت مستمر در سطح شهرستان انجام می‌شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ابهر با بیان اینکه طی این بازدیدها دو واحد متخلف به مراجع قضایی و دو واحد به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر معرفی شد، گفت: تعداد کلی کشتار انجام شده (گاو، گوسفند و بز) در کشتارگاه دام نور ابهر ۳ هزار و ۴۵۸ رأس دام بوده است.

وی با اشاره به بازدید از ۶ شرکت قطعه‌بندی گوشت مرغ، گفت: شهروندان تمامی فرآورده‌های خام دامی مورد استفاده خود را از مراکز دارای پروانه بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی خریداری کنند و هنگام خرید به تاریخ تولید و تاریخ انقضای محصول توجه داشته باشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲