logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۹۰۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل شهرداری زنجان:

امکان فعالیت شبانه اتوبوس‌های درون شهری نیست

امکان-فعالیت-شبانه-اتوبوس‌های-درون-شهری-نیست
رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری زنجان در خصوص افزایش ساعت کاری حمل و نقل عمومی زنجان در ایام ماه محرم گفت:‍ امکان فعالیت شبانه حمل و نقل عمومی وجود ندارد.

داود نوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به برنامه‌های سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری زنجان در ایام ماه محرم اظهار کرد: برنامه‌هایی جهت ارائه خدمات برای ایام ماه محرم در نظر گرفته شده که در صورت موافقیت اعضای شورای شهر زنجان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی در خصوص سوالی مبنی بر امکان افزایش ساعت کاری حمل و نقل عمومی شهرداری به منظور ارائه خدمات به عزاداران و همچنین جلوگیری از حجم ترافیک شبانه گفت: در حال حاضر امکان افزایش ساعت کاری حمل و نقل عمومی در زنجان وجود ندارد و نمی‌توان از رانندگان نیز انتظار داشت چون رانندگان در طول روز و شرایط گرمای روزانه فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ و نقل شهرداری زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی برای ارائه خدمات به عزاداران حسینی در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی در زنجان دیده شده است ادامه داد: در برنامه‌ها به شورای شهر ارسال شده و در صورت تایید اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات در برخی از روزها به دلیل محدودیت ترافیکی راهور امکانپذیر نمی‌شود ادامه داد: اعمال محدودیت ترافیکی در برخی از خیابان‌ها توسط پلیس راهور خدمات رسانی به عزاداران را با مشکل مواجه می‌کند.

نوری خاطر نشان کرد: محدودیت ترافیکی در برخی از مناطق شهری فعالیت شبانه تاکسی‌ها را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲