logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۹۰۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده سازمان سنجش استان زنجان مطرح کرد:

رقابت 13 هزار نفر داوطلب زنجانی در کنکور

رقابت-13-هزار-نفر-داوطلب-زنجانی-در-کنکور-
نماینده آزمون سراسری و سازمان سنجش استان زنجان با بیان اینکه آزمون سراسری 21 و 22 تیر ماه سال جاری در سراسر کشور و همچنین در استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: بیش از 13 هزار نفر داوطلب در کنکور حضور دارند.

عباس رسولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه آزمون سراسری 21 و 22 تیر ماه، روزهای پنجشنبه و جمعه سال جاری در سراسر کشور و همچنین در استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: بیش از 13 هزار نفر داوطلب در کنکور حضور دارند.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: این داوطلبان برای آزمون سراسری نوبت دوم در استان زنجان رقابت خواهند کرد. آزمون در 6 حوزه شامل شهرستان‌های ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم، ماهنشان، دانشگاه زنجان و پیام نور زنجان خواهد بود.

 نماینده آزمون سراسری و سازمان سنجش استان زنجان با اشاره به داوطلبان شرکت کننده با نسبت جمعیت عنوان کرد: حدود 61 درصد خانم‌ها و 39 درصد آقایان هستند.

 وی خاطرنشان کرد: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۲۱ تیر، گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح روز جمعه ۲۲ تیر برگزار می‌شود.

 رسولی با اشاره به اینکه کارت ورود به جلسه از روز یکشنبه ۱۷ تیر ماه در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در دسترس است، تصریح کرد: داوطلبان باید برای دریافت کارت خود به آدرس www.sanjesh.org مراجعه کنند.  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲