logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۹۰۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت کاراته استان زنجان:

نفرات برتر کاراته مشخص شدند

نفرات-برتر-کاراته-مشخص-شدند-
رئیس هیأت کاراته استان زنجان با بیان اینکه مسابقات انتخابي كاراته رده سني نوجوانان پسران اجرایی شد، گفت: این رقابت‌ها در سالن شهيد كبگانيان تهران برگزار و نفرات برتر اوزان مختلف مشخص شدند.

سیدجعفر ایوار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه چهارمین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان پسر در سالن شهيد كبگانيان تهران برگزار شد، گفت: مسابقات با حضور ۱۵ ورزشکار (سه ورزشکار در هر وزن) برگزار شد و نفرات برتر هر وزن مشخص شدند. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: اسامی نفرات برتر به این شرح است، وزن ۵۲- کیلوگرم: ۱- محمد عبدالهی از تهران، وزن ۵۷- کیلوگرم: ارشک عطایی از تهران و ابوالفضل نوروزی از قزوین، وزن ۶۳- کیلوگرم: علی تیموری از خراسان رضوی و محمد‌یاسین بابایی از مازندران، وزن ۷۰- کیلوگرم: ابوالفضل سلیمانی از همدان و سینا محمدلو از زنجان، وزن ۷۰+ کیلوگرم: ساسان عباسی از زنجان و پرهام جهانباز از گیلان هستند.

رئیس هیأت کاراته استان زنجان با اشاره به کاراته کاران زنجانی ابراز کرد: در طی گذشت سه مرحله سینا محمدلو و ساسان عباسی توانستند به این مرحله از اردو که مرحله پایانی محسوب می‌شد، دست پیدا کنند.  

وی با اشاره به عملکرد ورزشکاران زنجانی عنوان کرد: ساسان عباسی در وزن 70+ کیلوگرم با شایستگی تمام توانست حریفان خود را شکست دهد و به عنوان یکی از بازیکنان مهم و برتر در مسابقات پیشرو باشد.  

ایوار ادامه داد: سینا محمدلو نیز در وزن 70- مقام دوم را کسب کرد و در این اردو حضور دارد.  

وی با اشاره به برگزاری مسابقات آسیایی تصریح کرد: اردونشیان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که ۲ تا ۴ شهریور ماه در مانیل فیلپین برگزار می شود، آماده می‌کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر