logo
امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۸۹۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پژوهش اداره‌ آموزش و پرورش زنجان خبر داد:

آغاز اسکان فرهنگیان در زنجان

آغاز-اسکان-فرهنگیان-در-زنجان-
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش زنجان با بیان اینکه ستاد اسکان فرهنگیان پذیرای میهمانان است، گفت: یک هزار و 485 نفر مسافر فرهنگی در قالب 336 خانوار از ابتدای تابستان در مراکز اسکان تابستانی فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

محسن روزبان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه یک هزار و 485 نفر مسافر فرهنگی در قالب 336 خانوار از ابتدای تابستان در مراکز اسکان تابستانی فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند، گفت: میهمانان فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان در 12 پایگاه، در 35 آموزشگاه و در 287 اتاق (کلاس) پذیرش شدند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این کلاس‌ها شامل گروه ویژه، الف، ب و ج هستند که استان زنجان جزو گروه ویژه و الف است. کلاس ویژه دارای یخچال، تلویزیون، کولر، تخت و فرش است و کلاس «الف» نیز همین امکانات را دارد تنها یخچال و تلویزیون مشترک است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش زنجان با اشاره به اینکه در اسکان نوروزی جزو 6 استان برتر شدیم، عنوان کرد: استان‌های مشهد، گیلان، مازندران، شیراز و اصفهان مسافر پذیر بوده و امکانات خوبی دارند که استان زنجان نیز در این راستا برتر شد.

وی ادامه داد: این فرآیند از 29 خرداد تا اواخر شهریور ماه ادامه دارد و به دو روش حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود که 20 درصد آن به صورت اینترنتی و 80 درصد حضوری است.

روزبان با اشاره به دیگر نواحی که پذیرای فرهنگیان است، ابراز کرد: ستاد اسکان میهمانان نوروزی در حال خدمت رسانی بوده و به ترتیب شهرستان‌های ابهر، خرمدره، خدابنده، طارم، ماهنشان و سلطانیه اسکان میهمانان نوروزی مدارس را داشته‌اند.

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : علی بهزاد ] [ ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ ]
فعلا که ما رو با پول ویژه درجه ج اسکان دادن فقط یخچال دسته شکسته اش مشترک نیست. اگه دو نفر ازتون شکایت کنه بازرسی اون وقت معلوم میشه چندم هستید
فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲