logo
امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۸۹۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌‎بینی هواشناسی استان زنجان:

سرعت وزش باد افزایش می‌یابد

سرعت-وزش-باد-افزایش-می‌یابد
کارشناس پیش‌‎بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه سرعت وزش باد در زنجان افزایش می‌یابد گفت: دمای هوا امروز و فردا تغییر قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت ولی از روز یکشنبه به طور نسبی کاهش خواهد یافت.

مرتضی قدیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه آسمان امروز غالباً صاف خواهد بود که در بعد از ظهر با وزش باد همراه خواهد شد اظهار کرد: سرعت وزش باد به طور موقتی به حد نسبتا شدید خواهد رسید.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه روزهای شنبه و یکشنبه افزایش پوشش ابری برای استان پیش‌بینی می‌شود اذعان کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه در برخی مناطق سرعت وزش باد به آستانه شدید خواهد رسید احتمال رگبار خفیف و محلی باران و رعد و برق در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌‎بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان افزود: دمای هوا امروز و فردا تغییر قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت ولی از روز یکشنبه به طور نسبی کاهش می‌یابد و دمای فعلی استان 27 درجه سانتی‌گراد است.

قدیمی تاکید کرد: ایستگاه‌‌ دانشگاه زنجان با 13 درجه سلسیوس کمترین و ایستگاه‌‌های دستجرده، گیلوان و چورزق با 41 درجه بیشترین دمای استان را ثبت نموده‌اند.

وی با اشاره به اطلاعات میانگین بارش پهنه‌ای استان از اول مهر ١۴٠٢ تا ١۴ تیر ١۴٠٣ گفت: مجموع بارش 289.9 میلی‌متر بوده که کاهش 2.4 درصدی نسبت به بلندمدت، افزایش 5.8 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲