logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۸۹۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت نظارت انتخابات استان زنجان:

رای‌گیری در زنجان با آرامش در حال انجام است

رای‌گیری-در-زنجان-با-آرامش-در-حال-انجام-است
رئیس هیأت نظارت انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات دور دوم بالا است و با آرامش در حال انجام است، گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در امر نظارت یاری‌رسان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ محمدجواد محمدی با حضور در ستاد انتخابات استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات دور دوم بالا است و با آرامش در حال انجام است، گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در امر نظارت یاری‌رسان هستند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ‌هیأت‌های نظارت بر روند رای‌گیری نظارت دارند، گفت: بیش از ۹۰ درصد نماینده نامزدها در شعب حضور دارند که خود بازدارنده تخلفات است.

رئیس هیأت نظارت انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه ناظران شورای نگهبان به رای مردم به عنوان حق‌الناس تقدس قائل هستند، افزود: صیانت رای مردم با جدیت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تعدادی از آرا سفید، تعدادی بدون مهر و تعدادی مخدوش است و آرا باطله محسوب می‌شود، گفت: در هر انتخاباتی آرا باطله وجود دارد با این حال تعداد آرا که مهر نخورده باشد خیلی پایین است. این طبیعی است و نباید نبود مهر در یک رای را به همه صندوق‌ها تعمیم داد.

محمدی با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تخلف تاثیرگذار که موجب ابطال صندوق شود، وجود نداشت، اذعان کرد: تعدادی از ناظران شعب و تعدادی از نمایندگان فرماندار که جانبداری نامزدی را داشتند، نیز کنار گذاشته شدند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر