logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۸۹۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

رای به نامزدها رای برای سربلندی کشور است

رای-به-نامزدها-رای-برای-سربلندی-کشور-است-
امام جمعه ایجرود گفت: بعد از برگزاری انتخابات، اعلام نتایج و تایید آن توسط نهادهای مربوطه، باید رقابت به رفاقت تبدیل شود. رای مردم به نامزدها، رای به شهدا و نظام و باعث سربلندی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود خنثی‌سازی تحریم‌ها را یکی از رسالت‌های دولت چهاردهم معرفی کرده و بیان کرد: گرچه مذاکره یک راهکار برای رفع تحریم است اما مهمتر از آن خنثی‌سازی تحریم‌هاست که در دولت شهید جمهور بسیار مورد توجه قرار گرفت. دولت چهاردهم نیز باید ادامه آن مسیر پر عزت و پر افتخار را داشته باشد.

بیشتر بخوانید

وی ضمن اشاره به اوضاع اقتصادی کشور گفت: دولت چهاردهم باید با برنامه‌ریزی درست و قانونی، جایگاه اقتصاد ایران در جهان را بازیابی کند و در زمینه‌های مختلف غذایی، حمل‌ و نقل، اشتغال، پروژه‌های ملی، ارز و دیپلماسی اقتصادی تلاش جدی داشته باشد.

امام جمعه ایجرود شهید سلیمانی را آبروی ملی دانسته و گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نورچشم و عزیز دل ملت ایران و آزادگان جهان است و در عین حال همچون خاری در چشم و استخوانی در گلوی دشمنان، کفار، مستکبران و منافقین بود.

خطیب جمعه ایجرود در ادامه به مشارکت گسترده در انتخابات پرداخته و گفت: بر همه واجب است که به نظام اسلامی و خون پاک شهدا توجه و دقت داشته باشند. نظام اسلامی بدون اکثریت مردم از ذات خود دور شده است. همه در برابر مشارکت باشکوه در صحنه انتخابات مسئول هستند.

 زرینه به فردای انتخابات اشاره کرده و افزود: بعد از برگزاری انتخابات، اعلام نتایج و تایید آن توسط نهادهای مربوطه، باید رقابت به رفاقت تبدیل شود. رای مردم به نامزدها، رای به شهدا و نظام و باعث سربلندی کشور است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر