logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۸۹۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

رئیس‌جمهور منتخب طبق گفتمان انقلاب عمل کند

رئیس‌جمهور-منتخب-طبق-گفتمان-انقلاب-عمل-کند
امام جمعه ابهر گفت:شخصی که منتخب رئیس‌جمهور می‌شود بداند بعد انتخابات زمان تبلیغات تمام شده و نفر دوم اجرایی کشور است و باید بر اساس گفتمان انقلاب عمل کرده و کشور را به قله پیشرفت برساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته ابهر گفت: با توجه به اینکه در آستانه دهه عزاداری امام حسین علیه‌السلام هستیم، مداحان عزاداری‌ها را در شأن امام حسین علیه‌السلام برگزار کنند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه باید تلاش شود هیأت‌های عاشورایی برگزار شود، گفت: این هیأت‌ها باید با اهداف قیام امام حسین علیه‌السلام مغایرت نداشته باشد و مراقبت شود که وقایع روز عاشورا تحریف نشود.

امام جمعه ابهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: منتخب ریاست جمهوری با خدای خود عهد کند کارگزاران خود را از افرادی قرار ندهید که با انقلاب زاویه داشته و وابسته آمریکا باشد.

وی تأکید کرد: شخصی که منتخب رئیس‌جمهور می‌شود بداند بعد انتخابات زمان تبلیغات تمام شده و نفر دوم اجرایی کشور است و باید بر اساس گفتمان انقلاب عمل کرده و کشور را به قله پیشرفت برساند.

مرادپور با تأکید براینکه برنامه هفتم بر اساس سیاست‌های کلی نظام نوشته شده است، گفت: بنابراین در اجرای آن توسط دولت منتخب نباید کوتاهی صورت بگیرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر