logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۸۹۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

رای دادن با شناسنامه‌های قدیمی امکانپذیر است

رای-دادن-با-شناسنامه‌های-قدیمی-امکانپذیر-است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه رای دادن با شناسنامه‌های قدیمی نیز امکانپذیر است، گفت: حضور با شکوه مردم در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه سیاسی را تکمیل خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ ابوالفضل رفیعی در روز جمعه با حضور در یکی از شعبات رأی‌ با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ نماینده نامزدهای انتخاباتی در شعبه‌های اخذ رأی سطح استان مستقر هستند اظهار کرد: میزان مشارکت مردم استان زنجان در انتخابات هشتم تیر ماه ۴۶.۰۸ درصد بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات امروز مهم و سرنوشت‌ساز است ابراز کرد: حضور با شکوه مردم در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه سیاسی را تکمیل خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تاکید کرد: متولدین ۱۵ تیر ماه ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در این دوره از انتخابات مشارکت کنند و لازم است سن شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهور ۱۸ سال کامل باشد.

رفیعی با اشاره به اینکه رای دادن با شناسنامه‌های قدیمی نیز امکانپذیر است اضافه کرد: نمایندگان نامزدها پس از اتمام رأی‌گیری و در هنگام تجمیع آرا در بخش‌ها و فرمانداری‌ها می‌توانند حضور داشته باشند.

وی گفت: در دور دوم انتخابات در ۷۷۲ شعبه اخذ رأی و در یک هزار و ۴۳۸ نقطه و محل در استان زنجان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان اضافه کرد: هیأت‌های اجرایی، ناظرین هیأت نظارت، بازرسین و نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری بر فرایند رأی‌گیری نظارت دارند و مردم پای کار باشند تا کار ناتمام امروز تمام شود و فرآیند رأی‌گیری بدون مشکل در استان در حال انجام است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر