logo
امروز : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۸۹۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بازرسی انتخابات در ماهنشان خبر داد:

برگزاری انتخابات در ۵۳ شعبه اخذ رای در ماهنشان

برگزاری-انتخابات-در-۵۳-شعبه-اخذ-رای-در-ماهنشان
رئیس بازرسی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان ماهنشان با بیان اینکه انتخابات در ۵۳ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان ماهنشان برگزار خواهد شد گفت: ۲۶ شعبه مربوط به بخش مرکزی و ۲۷ شعبه نیز به بخش انگوران اختصاص دارد.

محرمعلی عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: ۵۳ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان ماهنشان وجود دارد ۲۶ شعبه مربوط به بخش مرکزی و ۲۷ شعبه اخذ رای نیز به بخش انگوران اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ۶ نفر بازرس و یک نفر بازرس ویژه روند انتخابات را همراه و همگام با اعضای هیأت اجرایی برای بازرسی و کنترل جریان انتخابات فعالیت خواهند داشت.

رئیس بازرسی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان ماهنشان ابراز کرد: از تعداد شعبه‌های مذکور ۱۱ شعبه ثابت و ۴۲ شعبه سیار هستند.

وی یادآور شد: همشهریان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به بازرسی انتخابات با شماره تلفن ۰۲۴۳۶۲۲۲۱۹۳ اطلاع دهند.

عزیزی با تاکید بر اینکه در چهار ماه اخیر سه بار انتخابات برگزار شده گفت: این امر نشان از توانایی دولت و دستگاه‌های اجرایی دارد که انتخابات را بدون هیچ خطا و کاستی به انجام برسانند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم شهرستان ماهنشان در انتخابات مرحله اول ریاست جمهوری ۴۸ درصد بوده تصریح کرد: مشارکت مردم شهرستان ماهنشان در انتخابات دوره اول ریاست جمهوری نسبت به نرم کشوری بالاتر است.

رئیس بازرسی انتخابات شهرستان ماهنشان یادآور شد: در این مرحله نیز مردم به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفته و برای خلق حماسه بزرگ پای صندوق‌های رای حضور خواهد یافت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر