logo
امروز : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۸۹۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رأی اولی‌ها محرک ایجاد شور انتخاباتی؛

اولین‌هایی که در سیاست‌گذاری‌های کلان کشور موثرند

اولین‌هایی-که-در-سیاست‌گذاری‌های-کلان-کشور-موثرند
اولین‌ها همیشه برای همه اهمیت و خاطره‌انگیز است که رأی اولی‌ها در شرایط کنونی می‌توانند خط مقدم ایجاد شور و انگیزه در انتخابات امسال باشند و علاوه بر سهیم شدن در سرنوشت کشور، دیگران را نیز با خود همراه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حضور مردم در انتخابات تأثیر بسیاری در روند سیاست‌گذاری‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد.

بیشتر بخوانید

رئیس‌جمهور هر کسی که باشد نقش بسیار مهمی در سیاست‌گذاری‌ در سطح کلان کشوری دارد و یک رأی اولی و هر شخصی که واجد شرایط رأی دادن است باید بداند درست است که او رئیس‌جمهور نمی‌شود ولی در سیاست‌گذاری‌‌هایی که در سطح کلان اتفاق می‌افتد با رأی دادن خود قطعاً دخیل است.

در نظام جمهوری اسلامی ایران به تک‌تک افراد فرصت داده شده که در این سیاست‌گذاری به صورت غیرمستقیم نقش‌آفرینی کنند.

با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ حالا شما جوان هستید و خیلی‌هایتان رأی‌ اولی هستید؛ من به نسل جوان خودمان، نسل جوان کشورمان، خیلی اعتقاد دارم. جوان‌ها در همه‌ میدان‌ها پیشرانند، شوق‌انگیزند، در این میدان هم همین‌جور؛ در این میدان هم جوان‌ها می‌توانند پیشرو باشند، پیشران باشند،‌ شوق‌آفرین باشند؛ هم خود جوان‌ها همه شرکت کنند، هم دیگران را تشویق به شرکت کنند.

C

شهرستان ابهر ۱۹۳۰ رای اولی دارد

مجید مرادی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان ابهر در گفتگو با خبرنگار موج‌رسا گفت: حضور رأی اولی‌ها در صحنه انتخابات بر شور و نشاط انتخابات در سطح جامعه می‌افزاید و جشن بلوغ سیاسی برای مشارکت و نقش‌آفرینی در این رویداد مهم است.

وی افزود: رأی اولی‌ها با شور و شوق خود می‌توانند دیگران را نیز به شرکت در انتخابات تشویق کنند، جوانان ما نیازمند آن هستند تا نحوه درست مشارکت سیاسی را بیاموزند و بتوانند در یک مسیر درست به انتخاب اصلح دست پیدا کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با بیان اینکه بدخواهان ملت ایران همسو با دشمنان تحریم و عدم حضور در انتخابات را تبلیغ می‌کنند گفت: آنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده‌اند که دلسوز مردم و کشور نیستند و از هیچ بهانه‌ای برای ایجاد فشار و محدودیت برای مردم دریغ نمی‌کنند لذا در این شرایط باید با روحیه و انگیزه بیشتری وحدت و انسجام خود را به رخ دشمنان بکشیم تا فکر هرگونه توطئه را از سر خود بیرون کنند.

وی فرهنگیان را به تبیین شرایط انتخاب درست و تشویق رأی اولی‌ها به حضور پررنگ و پرشور در انتخابات توصیه کرد و گفت: رأی اولی‌ها نیز باید با آگاهی از تجربیات گذشته با شور و نشاط و با همراه کردن دوستان، خانواده و بستگان، انتخابات را به جشن ساختن آینده بهتر برای خود تبدیل کنند.

رای

ما رأی اولی‌ها ادامه‌دهنده را شهید آیت‌الله رئیسی هستیم

یک رأی اولی در این‌باره گفت: من به عنوان یک رأی اولی جهت اقتدار کشور و کوتاه کردن دشمنان رأی خواهم داد و برای ساختن کشور و دولت قدرتمند باید پرشور در انتخابات شرکت کنیم و در سرنوشت خود مؤثر باشیم.

وی با بیان اینکه رأی من ادامه‌دهنده راه شهید آیت‌الله رئیسی و شهید قاسم سلیمانی است، گفت: ما در قبال خون شهدا وظیفه داریم با شرکت در انتخابات خون پاک این شهدا را حفظ کنیم.

رای

از رئیس‌جمهور منتخب می‌خواهم کشورمان را سربلند کند

رأی اولی دیگر در این‌باره با اشاره به سخنان شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: جامعه‌ای صالح می‌شود که افراد صالح بر آن حاکم شوند، افراد منزّه، جامعه را منظم می‌کنند و من از هم‌سن و سالان خود می‌خواهم که در این انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

وی تأکید کرد: ما به عنوان آینده‌سازان کشور باید با شرکت در انتخابات در آبادانی کشور سهیم باشیم و من اولین رأی خود را به رهبر و شهید سلیمانی تقدیم می‌کنم و از رئیس‌جمهور منتخب می‌خواهم که کشورمان را در عرصه بین‌المللی سرافراز کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر