logo
امروز : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۸۹۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دعوت سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان به حضور در انتخابات؛

انتخابات پرشور از ارکان حکمرانی درست است

انتخابات-پرشور-از-ارکان-حکمرانی-درست-است
انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان به حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات دعوت کردند، متن دعوتنامه به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

قال الله تعالى : إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا….. (سوره نساء ۵٨)

انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور و افزایش سرمایه اجتماعی خواهد شد.

رهبر انقلاب:‌ جمهور و مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است که انتخابات و تعیین مسئول کشور، مهمترین مظهر آن است.

انتخابات به عنوان مظهر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی، برگ دیگری بر حماسه‌های حضور خواهند افزود و بر همه اقشار اجتماعی و علی‌الخصوص قشر فرهیخته فرهنگیان لازم است تا نسبت به زمینه‌سازی برای برگزاری انتخاباتی رشد دهنده که مسیر پویش حق را در جامعه اسلامی هموارتر می‌سازد، اهتمام ویژه داشته باشند.

انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است. حضور همه آحاد ملت در پای صندوق‌های رأی، نشــانه حضور مردم شریف ایران در صحنه‌های مهم و حساس اداره کشور است، مشارکت حداکثری مردم باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه های حل مشکلات و فراهم‌سازی زمینه پیشرفت کشور در عرصه‌های بین الملل خواهد شد.

سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان از آحاد مردم به خصوص فرهنگیان فرهیخته و خانواده محترم آن‌ها که خواهان عزت و پیشرفت ایران هستند دعوت به عمل می‌آورد تا برای خلق حماسه‌ای دیگر پای صندوق‌های رأی حضور پیدا و بار دیگر دشمنان را از طمع به این سرزمین ناامید کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر