logo
امروز : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۸۸۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد:

ایران برخلاف گفته برخی‌ها حرم است نه قفس

ایران-برخلاف-گفته-برخی‌ها-حرم-است-نه-قفس
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه ملت ایران، کشور را حرم می‌دانند نه قفس گفت: به خاطر اخم دو کشور ایران را قفس نمی‌نامند و کسانی که ایران را قفس می‌نامند به لبخند دشمن حاظر شدند امتیازات فراوان بدهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ سعید جلیلی صبح امروز در اجتماع مردم زنجان که در مسجد جامع زنجان برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اهداف شوم دشمنان با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای اظهار کرد: دشمنان انقلاب با استفاده از ۲۴۰ شبکه ماهواره‌ای در پی تضعیف اعتقادات دینی و مذهبی مردم بوده و به دنبال القای ناامیدی و ضربه زدن به کشور هستند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه باید رای مردم را جلب کنیم و همه‌‌ از حق انتخاب برخوردار شوند خاطرنشان کرد: این افتخار جمهوری اسلامی است که همه دنیا چشم به راه انتخابات هستند و منتظرند ببینند که ملت ایران چه کسی را انتخاب می‌کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه این حق مردم است که در پای صندوق‌های رای برای سرنوشت کشور انتخاب کنند ادامه داد: باید یک ایران فرصت و جهش داشته باشیم، این ممکن نیست مگر برای هر ایرانی یک ایفای نقش داشته باشیم، این وضعیت با عدالت و به دور از تبعیض ایجاد می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ملت ایران، کشور را حرم می‌دانند نه قفس گفت: به خاطر اخم دو کشور ایران را قفس نمی‌نامند و کسانی که ایران را قفس می‌نامند که به لبخند دشمن حاضر شدند امتیازات فراوان بدهند و هر چیزی آنان خواستند انجام دهند.

جلیلی با اشاره به اینکه برخی با امیدواری به دشمن همه توان ما را در بحث هسته‌ای از دست داد، ادامه داد: قرار بود توان هسته‌ای ما بیشتر شود.

وی با بیان اینکه اکنون در آستانه انتخاب بسیار مهمی هستیم؛ عده‌ای می‌گویند اگر مسائل کشور را حل کنیم و با توافق به این هدف برسیم، ۱۱ سال قبل دیدیدم و امتیازات را دادند، ۱۵ بار در گزارشات تایید کردند که ایران به تعهدات خود عمل کرده اما آنها به دو تعهد نیز عمل نکردند؛ زیر میز زدند و از کل توافق خارج شدند، اکنون نیز همان آقایان می‌خواهند آن دولت را سرکار بیاورند گفت: در هشت سال رشد کشور صفر شد، آمار بیکاری افزایش یافت و دلار ۳۰ هزار تومان شد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به شرایط هشت سال دوره ریاست جمهوری روحانی گفت: بدترین شرایط را در هشت سال دولت روحانی داشتیم اما دولت رئیسی مسیر را عوض کرد.

وی با تاکید بر اینکه در دولت شهید رئیسی فروش نفت ایران چند برابر شد و دشمنان نیز به موفقیت‌های ایران در سه سال گذشته اذعان دارند ابراز کرد: اما عده‌ای خودتحقیر می‌گویند دشمن نخواست ایران را اذیت کنند.

جلیلی با بیان اینکه رویکرد آقایان نمی‌توانیم و نمی‌شود است ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی زمانی دولت را تحویل کرد که جان باختگان کرونا به روزی ۷۰۰ نفر رسیده بود، و با تعامل با دنیا واکسن وارد شد، تولید و تزریق واکسن تعداد کشته شده‌های کرونا به حداقل و در نهایت به صفر رسید در حالیکه آقایان می‌خواستند آب خوردن ملت را به برجام وFATF گره بزنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آنان می‌گفتند نمی‌توانید دو بشکه نفت هم بفروشید اما اکنون ۲ میلیون بشکه نفت می‌فروشیم‌ ادامه داد: عده‌ای در داخل می‌گویند نمی‌توان مشکلات کشور را حل کرد و چند سال رشد منفی به بار آوردند اما شهید رئیسی اینها را حل کرد.

وی با بیان اینکه اگرچه شاهد برخی مشکلات گرانی، تورم و بیکاری در کشور هستیم و کسی آن را منکر نیست ادامه داد: ضعف با ضعف حل نمی‌شود بلکه ضعف را با قدرت می‌توان برطرف کرد.

جلیلی با بیان اینکه باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد افزود: اگر می‌گوییم می‌توان در کشور جهش ایجاد کرد چون برنامه داریم؛ باید در چهار سال آینده رشد هشت درصدی در کشور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه روحیه ایرانی به قله‌ها نگاه می‌کند و به حداقل‌ها راضی نمی‌شود افزود: نمونه آن نیز وجود همین جوانان فارغ‌التحصیل توانمند است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه بیکاری امروز نتیجه هشت سال فعالیت آقایان بود، ادامه داد: ضعف را با ضعف نمی‌شود برطرف کرد، ضعف را با کشور خارجی نمی‌توان برطرف کرد و آخر هم بزند زیر میز مذاکره. من می‌گویم ضعف را با اتکا به جوانان این کشور می‌توان برطر‌ف کرد.

وی تاکید کرد: روز بعد از انتخابات روز شروع عملیات برای جهش و پیشرفت خواهد بود و نباید فرصت را از دست دهیم.

جلیلی با تاکید بر اینکه امروز همه باید بدانند که می‌توان در این حرکت بزرگ نقش آفرین باشند، خاطرنشان کرد: در انتخابات این مردم‌ هستند که انتخاب می کنند چه کسی باید انتخاب شود و امروز در دنیا هیچکس نمی تواند جمهوریت نظام را زیر سوال ببرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر