logo
امروز : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۸۸۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

حضور حداکثری ضامن اقتدار دولت است

حضور-حداکثری-ضامن-اقتدار-دولت-است
امام جمعه ابهر گفت: اقتدار نظام و دولت را با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی به رخ ابرقدرت‌های پوشالی خواهیم کشید.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: این روز عزیز و فرخنده انتخابات یکی از روزهای بزرگ جمهوری اسلامی است، از عموم مردم دعوت می‌کنیم که در این امر بسیار خطیر و مهم انتخاب سرنوشت کشور، تعیین مسئول اجرایی کشور و رئیس‌جمهور که دومین مقام مهم در کشور است شرکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مردم باید حضور گسترده و مشارکت بالا داشته باشند و پشتوانه مردمی از کشور باید گسترده و فراگیر باشد، گفت: این مسأله‌ای است که امامین انقلاب همیشه از مردم خواسته‌اند و این حضور برای ما مهم‌تر از این است که چه کسی انتخاب می‌شود و هر چند که انتخاب اصلح بسیار مهم است.

امام جمعه ابهر با تأکید بر اینکه به ویژگی‌های فرد کاردان و قوی هم باید فکر کرد، گفت: توجه به سابقه نامزد‌های انتخاباتی مهم است ولی حضور گسترده با سلایق مختلف که اصلح از نظر آنان متفاوت است و کسی که از لحاظ مدیریتی قوی‌تر است مهم است و نباید به مسائل حزبی و جناحی توجه کرد.

وی تأکید کرد: بیندیشید و بررسی کنید آن کسی که قوی‌تر است و می‌تواند کشور را در این شرایط خاصی که قرار دارد اداره کند و دغدغه وی مسئله اقتصاد، پیشرفت و سازندگی کشور است روی کار بیاید. 

مرادپور تصریح کرد: فردای انتخابات پیروز نهایی انتخابات، مردم هستند، بدون در نظر گرفتن اینکه که نام چه کسی از صندوق انتخاب بیرون می‌آید.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر