logo
امروز : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۸۸۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس فدراسیون تیراندازی:

چهار تیرانداز ایران به مسابقات پاریس می‌روند

چهار-تیرانداز-ایران-به-مسابقات-پاریس-می‌روند
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها چهار تیرانداز به مسابقات المپیک پاریس اعزام می‌شوند که از این تعداد سه نفر خانم و یک نفر آقا هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ مرتضی قربانی در مجمع انتخاباتی هیأت تیراندازی استان زنجان با اشاره به ظرفیت بالای این رشته ورزشی، گفت: تیراندازی در مقایسه با دیگر رشته‌های ورزشی ظرفیت کسب ۱۹۰ مدال مختلف را دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تیراندازی یکی از رشته‌های پرطرفدار و جزو آموزه‌های دینی اسلام محسوب می‌شود، افزود: استان‌ها ظرفیت بسیار خوبی در این رشته ورزشی دارند و همکاری استانداران در این زمینه می‌تواند به پویایی این رشته منجر شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم فدراسیون توسعه اهداف پروازی در استان‌ها است، عنوان کرد: کمک استانی به هیأت‌های ورزشی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: شناسایی و پرورش استعدادهای جوان و نوجوان در استان‌ها مدنظر قرار گرفته است چون معتقدیم تیم ملی باید پشتوانه‌ قوی داشته باشد.

قربانی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته بیش از ۲۱۰ تیرانداز به ۲۲ رویداد اعزام شدند، ابراز کرد: ماحصل آن کسب ۲۷ مدال رنگارنگ و چهار سهمیه المپیک بود.

وی گفت: نمایندگان این رشته ورزشی در المپیک تلاش ‌خواهند کرد تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند و پس از المپیک با برنامه‌هایی که در پیش داریم قطعاً آینده خوبی را با ورود جوانان به تیم ملی رقم خواهیم زد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر