logo
امروز : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۸۸۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

استقلال کشور هزینه بالایی دارد

استقلال-کشور-هزینه-بالایی-دارد
استاندار زنجان با بیان اینکه چندین سال است که هزینه استقلال کشور را می‌دهیم که هزینه بسیار بالایی است، گفت: حواسمان باشد باید استقامت و مقاومت خود را نشان دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ محسن افشارچی در آئین تجلیل از افتخارآفرینان مسابقات برون مرزی ۱۴۰۲ با بیان اینکه باید حواسمان باشد استقامت و مقاومت خود را نشان دهیم، گفت: پا به عقب نگذاشته و در انتخابات مشارکت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: انتخابات نشان دهنده این است که در پیچ‌های سخت تاریخی کشور ایستادگی کرده و می‌توانیم از موانع عبور کنیم، ایران برای استقلال می‌جنگد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در تصمیم گیری‌های سیاسی کشور باید مستقل اقتصادی باشد و تاثیر پذیر نباشد، عنوان کرد: پشتوانه مشارکت و حرکت در این مسیر این است که باید به استقلال فکر کرد.

وی ادامه داد: در دولت شهید رئیسی بنده زمانی که این مسئولیت را بر عهده گرفتم سوم تورم کشور در آخر جدول بودیم که اکنون دوم تورم کشور هستیم. از ۴۷ درصد تحویل گرفته و به ۳۴ درصد رساندیم.

افشارچی با اشاره به اینکه در حوزه مسکن نیز تمام توان و انرژی خود را گذاشتیم تا این پروژه به پایان برسد، افزود: دولت پای کار آمد تا مردم صاحب خانه شوند.

وی عنوان کرد: استادیوم ورزشی زیتون هم که نیمه کاره مانده بود در دولت شهید رئیسی پیگیری شده و چند ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر