logo
امروز : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۸۸۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده :

شرکت در انتخابات مولفه‌ محافظت از انقلاب است+فیلم

شرکت-در-انتخابات-مولفه‌-محافظت-از-انقلاب-است+فیلم
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده با بیان اینکه یکی از مولفه‌های مهم محافظت از انقلاب شرکت در انتخابات است گفت: در این زمینه دو وظیفه اصلی حضور حداکثری در انتخابات و دیگری انتخاب اصلح است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق حجت‌الاسلام علی خدابنده‌‌لو اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم و اصلی عصر غیبت امام زمان(عج) مسئولیت‌پذیری مردم است و بعضی از مردم فکر می‌کنند که در عصر ظهور همه کارها و مسئولیت‌ها بر عهده خود امام است در حالی که این‎گونه نیست وگرنه امام خیلی وقت پیش ظهور کرده بودند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه باید ویژگی مسئولیت‌پذیری در عصر غیبت را با همه ابعادش تمرین کنیم افزود: با این کار جامعه ما به جامعه مهدوی نزدیک می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده ادامه داد: در زمان حاضر شرکت در انتخابات یکی از مسئولیت‌های مهم اجتماعی است و نباید در این امر کوتاهی شود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اخیرا فرمودند که با همه سختی‌ها و مشکلات نزدیک قله‌ایم افزود: نزدیک قله هوا پایدار نیست و شرایط خاص خودش را دارد و وظیفه ما در این برهه از زمان محافظت از انقلاب است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های مهم محافظت از انقلاب شرکت در انتخابات است و در این زمینه دو وظیفه اصلی داریم یکی حضور حداکثری در انتخابات که هم تکیف است و هم حق و همچنین مسئولیت اجتماعی و سیاسی است و دیگری انتخاب اصلح است.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات توصیه به حق است خطاب به مرددین در انتخابات افزود: در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر