logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۸۸۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم در گفتگو با موج‌رسا:

توانمندی نيروهای جوان کشور را دست کم نگیرید

توانمندی-نيروهای-جوان-کشور-را-دست-کم-نگیرید-
امام جمعه طارم گفت: نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری باید برنامه دقیق و منظم جهت به کارگیری جوانان در جامعه داشته باشند و برنامه باید طوری تنظیم شود که جوانان با نشاط بیشتر به فعاليت‌ها بپردازند و توانمندی نيروهای جوان کشور نباید دست کم گرفته شود.

حجت‌الاسلام مهدی منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند؛ راه علاج حل مشکلات مردم در داخل کشور به دست جوانان عزیز است اظهار کرد: تکیه بر توان داخلی حلال بسیاری از مشکلات مردم است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اگر به جوانان اعتماد کنیم جوانان خوب بلد راه پیشرفت هستند که چگونه کار را پیش ببرند ادامه داد: در زمان جنگ مگر این جوانان نبودند که پیروز میدان شدند در بحث اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اگر به این جوانان کشورمان اعتماد کنیم و مسئولیت بدهیم موفق خواهند شد.

امام جمعه طارم افزود: جوانان عزیز سرمایه کشور و آینده‌سازان این کشور هستند جوانان انگیزه دارند و شور و شوق دارند و خسته نیستند تازه نفس هستند.

منصوری ابراز کرد: جوانان آینده‌سازان و قدرت برتر کشور هستند و باید از این نیروها برای پیشرفت کشور استفاده کرد باید به جوانان فرصت کار و تجربه داد تا بتوانند در میدان عمل به خوبی و پشتکار ظاهر شوند.

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی میدان‌دار گام دوم انقلاب هستند اذعان کرد: سیاست‌مداران باید برای این قشر فعال در جامعه برنامه‌ریزی کنند تا بتوان از عقاید و سلیقه‌های آنان در راه پیشرفت کشور مشورت گرفت و از تجارب آن‌ها استفاده کرد.

امام جمعه طارم افزود: نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری باید برنامه دقیق و منظم جهت به کارگیری جوانان در جامعه داشته باشند و برنامه باید طوری تنظیم شود که جوانان با نشاط بیشتر به فعاليت‌ها بپردازند.

وی گفت: استفاده از ظرفیت متخصصان داخلی و جوانان مستعد ایرانی باعث افتخار کشور است و نباید توانمندی نیروهای جوان در کشور دست کم گرفته شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر