logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۸۸۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

اقدام سخیف تخریب حاج‌قاسم خجالت‌آور است

اقدام-سخیف-تخریب-حاج‌قاسم-خجالت‌آور-است-
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: باید خجالت بکشد آن نامزد ریاست جمهوری که برای رأی آوردن؛ افرادی مثل شهید جمهور رئیسی عزیز و مظلوم و حاج قاسم عزیز را تخریب و تحقیر می‌کند و به سخره می‌گیرد باید از این اقدام سخیف خود خجالت بکشد.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه حرف اول را در حکومت اسلامی حاکمیت بر مردم طبق موازین و ارزش‌های دینی می‌زند اظهار کرد: تفسیر این مطلب بیان شهید مدرس است که فرمودند؛ سیاست ما عین دیانت و دیانت ما عین سیاست ما است و همه ائمه معصومین علیهم السلام این قائده را در زندگی سیاسی خود در عمل پیاده کردند و یک ذره برای رسیدن به منفعتی حتی در قبال دشمنان خود و در عرصه کارزار هم از مسیر تقوا و اخلاق و صداقت منحرف نشدند. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در حکومت انقلاب اسلامی ایران امام خمینی عزیز به همه سیاست‌مداران دنیا یاد داد که برای رسیدن به هدف تشکیل حکومت دینی و مبارزه با ظلم و ظالم می‌توان سیاست‌مدار بود ادامه داد: سیاست‌مدار واقعی دروغ، تهمت، تخریب، تحریف و بی‌تقوایی نمی‌کند و در طول تاریخ به ویژه تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی شاهد آن بودیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه افراد سیاست بازی که برای رسیدن به منافع دیگر از خط تقوا خارج شده و برای عوام فریبی حرف‌های را بر زبان جاری می‌کنند که اصلا در شأن یک سیاست‌مدار و کارگزار مسلمان نیست ابراز کرد: اگر بی‌تقوایی در سیاست بود آن دیگر سیاست نیست بلکه به تعبیر امام پدرسوختگی است.

ناصر ادامه داد: بی‌تقوایی در سیاست یعنی برای رأی آوری دست آوردهای افراد زحمتکش و توانمند، خدمت واقعی به مردم، با مردم بودن و پیشرفت‌های کشور را نادیده گرفتن است.

وی عنوان کرد: بی‌تقوایی یعنی به کار انداختن کارخانه‌ها و پروژه‌های تعطیل و نیمه تعطیل و ده‌ها و صدها دستاورد و پیشرفت را دست کم گرفتن، همان نگاهی که نامزد ریاست جمهوری اطرافیانش دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: همان فردی که مشاور ارشدش سه سال دولت رئیسی را سال‌های نکبت می‌نامند و این همان بی‌تقوایی برای رسیدن به قدرت است و این نگاه در حق شهید جمهور و دولت خدمتگزارش بی‌انصافی و ظلم است.

ناصر گفت: شهید آیت‌الله رئیسی شخصیتی که دوست و دشمن به تفکر وی به شجاعت، تدبیر، درایت و به اخلاص و به مردمی بودن او اذعان و اعتراف کردند.

وی ادامه داد: به ویژه مردم منطقه غرب آسیا مثل عراق، سوریه، یمن، فلسطین و لبنان و غیره عزت و آزادی خود را مدیون این شهید عزیز هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اضافه کرد: برخی مانند همین نامزد ریاست جمهوری و مشاورینش حاج قاسم را موی دماغ آمریکا می‌دانند! مگر نه اینکه آمریکا موی دماغ منطقه و حاج قاسم خار چشم دشمنانش بود.

ناصر ابراز کرد: باید خجالت بکشند که برای رأی آوری، افرادی مثل شهید جمهور رئیسی عزیز و مظلوم و حاج قاسم عزیز را تخریب و تحقیر کنند و به سخره می‌گیرند که قطعا سزای این رفتار سخیف را مردم فهیم و بصیر در روز انتخابات باید بدهند.

وی عنوان کرد: وعده همه ایرانیان دوستدار میهن آباد و آزاد روز جمعه 15 تیر پای صندوق‌های رأی با انتخاب اصلح که با حضور و مشارکت مردم تحقق پیدا خواهد کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر