logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۸۸۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدرس مسائل سیاسی دانشگاه در گفتگو با موج‌رسا:

اشتباه نکنید ایران در قفس نیست

اشتباه-نکنید-ایران-در-قفس-نیست
مدرس مسائل سیاسی دانشگاه با بیان اینکه‌ یکی از نامزدهای انتخاباتی ادعا می‌کند اگر توافق خارجی نشود ایران در قفس است، گفت: نخیر، ایران در قفس نیست و در یک محیط بسته به سر نمی‌برند و ما در بن‌بست قرار نگرفته‌ایم که بخواهند اینگونه تعبیر کنند.

علی‌پناه قره‌باغی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ بیان اینکه‌ در مناظراتی که دیروز بین دو نامزد انتخاباتی رخ داد یکی از نامزدهای انتخاباتی گفت که ما در قفس هستیم اظهار کرد: یعنی اینکه آیا دوباره به دنبال دیپلماسی هستیم؟ در جواب باید گفت نخیر و باید گفت که ملت ایران در قفس نیست و در یک محیط بسته به سر نمی‌برند و ما در بن‌بست قرار نگرفته‌ایم که بخواهند اینگونه تعبیر کنند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند؛ حتی به دنبال شکست برجام که ۱۵ بار کشور ایران به تعهدات خود در خصوص قول و قرارهایی که بین دو طرف بسته شده بود کشور ایران به قول خود عمل کرد ولی آمریکا به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرد ادامه داد: آیا با این موارد گفته شده یعنی ما در قفس هستیم؟

مدرس مسائل سیاسی دانشگاه ابراز کرد: زمانی که شهید آیت‌الله رئيسی سکان هدایت و مدیریت کشور را به دست گرفت با اکثر کشورهای دوست و همسایه تعامل بر قرار کرد و از در دوستی بر آمد و بعد ۴۵ سال کشورها در حال ارتباط‌گیری با کشور هستند.

قره‌باغی افزود: نباید فراموش کرد که با تدبیر و آگاهی به جای شهید آیت‌الله رئیسی توانستیم سایه‌های جنگ را از سر کشور و ملت برداریم.

وی گفت: اگر دولت سوم روحانی بر سر کار آید یعنی همان بدبختی‌هایی که در جامعه دچار آن بودیم تکرار خواهد شد. 

مدرس مسائل سیاسی دانشگاه تصریح کرد: باید به این مهم توجه کرد که اف ای تی اف دیشب در مناظرات به آن اشاره شده است و قطعا در این زمینه ملت ایران از آمریکا و کشورهای غربی مطالبه‌گر است.

قره‌باغی ادامه داد: به طوری که کشورهای غربی از جمله آمریکا حق ایران را به جا نیاوردند و ضرر زدند.

وی گفت: در اف ای تی اف موضوع اصلی تروریست مطرح شده است و ما معنای دیگری از تروریست داریم آن‌ها گروهای انصارالله، یمن، هشد‌الشعب را به عنوان تروریست می‌دانند در واقع این کشورها سعی در خارج کردن غاصبان از شهر خود هستند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر