logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۸۸۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ماهنشان:

حضور در مرحله دوم انتخابات ارزش بیشتری دارد

حضور-در-مرحله-دوم-انتخابات-ارزش-بیشتری-دارد
فرماندار ماهنشان با بیان اینکه دو نفر از منتخبان به دور دوم انتخابات راه یافته‌اند گفت: در این دوره از انتخابات هر کدام از این کاندیداها حتی با داشتن یک رای بیشتر به عنوان منتخب مردم شناخته می‌شود پس این دوره از انتخابات اهمیت فراوانی دارد.

محمد‌رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: در دور اول انتخابات هر کاندیدی که اکثریت مطلق آرا را کسب می‌کرد به عنوان رئیس جمهور منتخب از سوی مقام معظم رهبری معرفی می‌شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره بر اینکه اگر نصف به اضافه یک حاصل نشود دو نفر اول که بیشترین تعداد آرا را کسب کرده باشند به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند بیان کرد: در مرحله دوم هر یک از کاندیداها با داشتن حتی یک رای بیشتر به عنوان رئیس جمهور منتخب شناخته خواهد شد.

فرماندار ماهنشان ابراز کرد: با توجه دلایل فوق این مرحله از انتخابات از ارزش و اهمیت بالاتری نسبت به مرحله قبل برخوردار است و حتی وجود یک رای نیز مهم تلقی می‌شود.

وی با توجه به این موضوع که مقام معظم رهبری هر رای را به هر یک از نامزدها به سبد جمهوری اسلامی دانسته‌اند یادآور شد: انتظار داریم شاهد خلق حماسه‌ای بزرگ باشیم. 

محمدی با بیان اینکه هر رای به منزله تایید نظام جمهوری اسلامی است ادامه داد: نمی‌توان گفت عدم حضور در انتخابات به منزله عدم تایید جمهوری اسلامی است، چراکه اکنون فصل کشت و کار بوده و مردم گاهی امکان و شرایط حضور در انتخابات را ندارند.

وی مطرح کرد: وجود عوامل دیگر از جمله عوامل اقتصادی، نقش‌آفرینی دشمن نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد، چراکه فضاهایی مانند فضای مجازی آکنده از سمپاشی‌های دشمن است و اتحاد عظیمی بین دشمنان اسلام وجود دارد.

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه راه کار خنثی‌سازی فعالیت دشمن حضور در انتخابات است بیان کرد: اولین و مهم‌ترین اصل مردم‌سالاری دینی حق انتخاب مردم است که حکومت جمهوری اسلامی بارها این موضوع را اثبات کرده‌اند.

وی ادامه داد: انتخابات مرحله اول ریاست جمهوری در شهرستان ماهنشان با مشارکت ۴۸ درصدی رو به رو بود.

محمدی با توجه به اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری این مرحله از انتخابات نیز اندیشیده شده است خاطرنشان کرد: ۵۳ شعبه اخذ رای در شهرستان ماهنشان در وجود خواهد داشت که ۲۷ شعبه مربوط به بخش انگوران و ۲۶ شعبه نیز مربوط به بخش مرکزی خواهد بود‌.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر