logo
امروز : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۸۸۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان خبر داد:

آسفالت‌ریزی ۲۷ هزار تنی در شهر زنجان

آسفالت‌ریزی-۲۷-هزار-تنی-در-شهر-زنجان
شهردار زنجان با اشاره به اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در سطح شهر زنجان گفت: امسال در معابر شهر زنجان 27 هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ علیرضا فیروزفر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی و عملیات آسفالت‌ریزی در سطح شهر زنجان اظهار کرد: حجم تناژ آسفالت‌ریزی در زنجان نسبت به مدت مشابه افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید

وی میزان آسفالت‌ریزی در سطح شهر زنجان را ۲۷ هزار تن عنوان کرد و ادامه داد: از مجموع ۲۷ هزار تن آسفالت ۴ هزار تن توسط پیمانکار و ۲۳ هزار تن توسط شهرداری تولید شده است.

شهردار زنجان در ادامه با اشاره به وضعیت حفاری‌ها در سطح شهر زنجان گفت: متاسفانه تعداد حفاری‌ها در سطح شهر زنجان افزایش یافته و اگر برای شبکه آب زنجان فکر نشوند این روند منجر به وقوع مشکلات زیادی خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرداری زنجان در سال جاری هیچ تعهدی برای حفاری‌ها نداشت ادامه داد: ۶۰۰ حفاری در سطح شهر برای زنجان تعداد بالایی است.

فیروزفر با اشاره به عملیات اجرای پروژه فیبرنوری در زنجان نیز گفت: این پروژه‌ از برنامه‌های مهم دولت بود و مردم به اجرای این پروژه نیاز دارند.

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات هوشمند با اجرای پروژه فیبرنوری امکان‌پذیر می‌شود ادامه داد: این طرح از الزامات تحقق شهر هوشمند است.

شهردار زنجان در ادامه با بیان اینکه حفاری و ترمیم آن در طرح فیبرنوری بر عهده پیمانکار پروژه است خاطر نشان کرد: در ابتدای این طرح پیمانکار زیر بار ترمیم حفاری‌ها نمی‌رفت که به خاطر این موضوع چند بار روند اجرای آن تعطیل شد و تذکرات لازم نیز برای پیمانکار پروژه داده شد.

وی با بیان اینکه شهرداری زنجان به روند اجرای پروژه فیبرنوری کمک می‌کند گفت: پیمانکار پروژه نیز باید همه جوانب در اجرای پروژه را رعایت کند.

حجت‌الاسلام کاظم مجتهدی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه با اشاره به سالگرد شهادت تعدادی از هموطنان توسط آمریکا با هدف قرار دادن هواپیمای ایرباس گفت: این کارنامه سیاه آمریکا در تاریخ بوده و این تنها یکی از جنایت‌های آمریکا در تاریخ بوده و نباید به آنها دل بست و ملت و دولت ما باید با کشورهای مختلف تعامل داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به حمایت از هنرمندان عنوان کرد: حمایت از هنرمندان در اولویت شورا بوده و باید به این نکته نیز توجه داشت که تولیدات هنرمندان نیز در معرض دید قرار بگیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خاطر نشان کرد: باید مکانی پیش‌بینی و در اختیار همه هنرمندان قرار گیرد تا زمینه معرفی محصولات هنرمندان گمنام فراهم شود.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر