logo
امروز : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۸۸۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

گران شدن حامل‌های انرژی سبب نارضایتی می‌شود

گران-شدن-حامل‌های-انرژی-سبب-نارضایتی-می‌شود-
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر حامل‌های انرژی مخصوصأ بنزین گران شود سبب نارضایتی از طرف عموم مردم خواهد شد.

حجت‌الاسلام جواد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه یکی از مسائل مهمی که از زبان آقای پزشکیان مطرح شده است این است که بنزين باید ۲۰ الی ۲۵ تومان گران شود اظهار کرد: طبیعی است که بیان چنین حرفی قبل از ورود به مدیریت کلان کشور نشان دهنده نوع و جهت فکر آن‌ها و روش‌های در نظر گرفته برای اداره کشور است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: شاهد بودیم زمانی که قیمت بنزین از یک هزار تومان به ۳ هزار تومان افزایش یافت چه اتفاقی در کشور رخ داد و چه اعتراضاتی را در پی داشت.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: اگر حامل‌های انرژی مخصوصأ بنزین گران شود باز سبب اعتراضاتی خواهد شد و قضیه سال ۹۸ تکرار می‌شود و به سایر مواد شوک بزرگی وارد می‌شود.

وی ادامه داد: مردم واقعا نگران خواهند شد و همین صحبت‌هاست که مردم را از رفتن به پای صندوق رأی منصرف می‌کند و امیدوارم در این موارد نامزدهای انتخاباتی دقت لازم را داشته باشند.

جعفری با بیان اینکه با انتخاب اصلح می‌توانیم خود تعیین کننده سرنوشت کشورمان باشیم، ادامه داد: مردم باید دقت نظر داشته و بهترین انتخاب را گزینش کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر