logo
امروز : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۸۸۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر خبر داد:

پیش‌بینی فعالیت ۱۱ هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های تابستانی

پیش‌بینی-فعالیت-۱۱-هزار-دانش‌آموز-در-پایگاه‌های-تابستانی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: پیش‌بینی می‌شود ۱۱ هزار دانش‌آموز در قالب رشته فعالیت‌های حوزه قرآنی، فرهنگی، ورزشی، علمی و هنری در پایگاه‌های تابستانی مشغول به فعالیت شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ مجید مرادی در آئین افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی با بیان اینکه تابستان امسال را با شعار تربیت بدون توقف در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان به منظور رشد همه‌ جانبه‌ شخصیت و تربیت تمام ساحتی در ۶ ساحت تحول بنیادین آموزش و پرورش پی می‌گیریم، اظهار داشت: فعالیت‌های تابستانی از امروز ۱۱ تیر ماه در محل آموزشگاه نمونه دولتی امام صادق علیه‌السلام آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید

وی عنوان کرد: اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت پایگاه‌های تابستانی در مدارس با هدف ایجاد روحیه مشارکت‌جویی، هویت‌بخشی، خود مراقبتی، ارتقاء سطح فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر تأکید کرد: دانش‌آموزان جهت شرکت در برنامه‌های متنوع و برنامه‌های پایگاه‌های تابستانی می‌تواند وارد سامانه نورینو شوند و متناسب با علاقه و سلیقه‌شان در یکی از پایگاه‌ها شرکت کنند تا در تابستان در خدمت آن‌ها باشیم.

مرادی ادامه داد: در طول ایام تابستان تنها با هم‌افزایی و همگرایی بین همه ارکان تعلیم و تربیت از جمله دانش‌آموزان، مربیان و مدیران مدارس اهداف تربیتی این پایگاه‌ها محقق می‌شود و باید شاهد همدلی و هم‌افزایی بین این ارکان در راستای نیل به اهداف تعلیم و تربیت باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برش استانی شهرستان ۵۴ پایگاه فعالیت تابستانی است ولی در سطح شهرستان به همت مدیران مدارس ۷۸ پایگاه پذیرای دانش‌آموزان خواهند بود و انتظار این است طبق برش استانی ۱۱ هزار دانش‌آموز در قالب رشته فعالیت‌های حوزه قرآنی، فرهنگی، ورزشی، علمی و هنری در این پایگاه‌ها مشغول به فعالیت شوند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر