logo
امروز : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۸۸۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد:

جذب و توزیع ۱۱۷ قلم لوازم خانگی

جذب-و-توزیع-۱۱۷-قلم-لوازم-خانگی
رئیس کمیته امداد شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ۱۱۷ قلم لوازم خانگی در غالب جهیزیه جذب و توزیع شده است گفت: این لوازم بین نوعروسان تحت حمایت توزیع شده است.

معصومه ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: ۱۱۷ قلم لوازم خانگی در قالب جهیزیه در بین مدد‌جویان تحت حمایت توزیع شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این لوازم شامل یخچال، ماشین لباسشویی، جارو برقی، چای‌ساز، پتو گلبافت، بخاری، فرش، اجاق‌گاز، سرویس قابله چدن، سرویس ظروف چینی، پنکه، سرویس رختخواب، سرویس پلاستیک به مبلغ ۸۲ میلیارد ریال بوده و توسط خیرین و نیکوکاران به امداد و این لوازم بین نوعروسان تحت حمایت توزیع شده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه  یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد در کنار ارائه خدمات، تهیه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت است ابراز کرد: همزمان با تهیه جهیزیه، ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره قبل از ازدواج نیز به نوعروسان ارائه می‌شود تا آن‌ها بتوانند برای آغاز زندگی خود برنامه‌ریزی کنند.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته به تعداد ۳۷ نفر از نوعروس تحت حمایت کمک هزینه ازدواج اهدا شده است.

ملکی با تاکید بر اینکه در زمان ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی در ماهنشان اقدامات زیادی انجام شده است بیان کرد: اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه، ارائه کمک‌ هزینه ازدواج، اعطای کمک ودیعه مسکن، ایجاد فرصت شغلی برای جوانان، اعطای تسهیلات قر‌ض‌الحسنه به مددجویان از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در دوران ریاست‌جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی است.

وی تصریح کرد: همچنین در دهه امامت و ولایت نیز  ۱۶۰ کیلو گرم گوشت گوسفند و ماهی از خیران و نیکوکاران و حامیان طرح اکرام و ایتام  جذب و به همت امدادگران کمیته امداد در بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است‌.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر