logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۸۸۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی:

سرانجام گرانی بنزین فشار حداکثری به مردم است

سرانجام-گرانی-بنزین-فشار-حداکثری-به-مردم-است-
عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چند روز پیش شاهد بودیم که از طرف ستاد آقای پزشکیان بحث افزایش قیمت بنزین برای جبران ناترازی آن مطرح شد، گفت: همانطور که واضح است در تمام دوره‌هایی که اصلاحات و دولت آقای روحانی حاکم بود، علاج ناترازی را به ساده‌ترین شکل ممکن که همان افزایش قیمت بود انتخاب و انجام دادند.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه چند روز پیش شاهد بودیم که از طرف ستاد آقای پزشکیان بحث افزایش قیمت بنزین برای جبران ناترازی آن مطرح شد، اظهار کرد: همانطور که واضح است در تمام دوره‌هایی که اصلاحات و دولت آقای روحانی حاکم بود، علاج ناترازی را به ساده‌ترین شکل ممکن که همان افزایش قیمت بود انتخاب و انجام می‌دادند.  

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه یادمان نمی‌رود که در قضیه افزایش بنزین در سال 98 که رئیس جمهور خود اعلام کرد که «گرانی بنزین را من خودم صبح جمعه متوجه شدم» چه اتفاقات ناگواری در کشور به وجود آمد، ابراز کرد: بله در کشور ناترازی وجود دارد اما دوستان به خاطر تنبلی، سراغ مسیری که بیشترین فشار و آسیب را بر مردم وارد می‌کند انتخاب می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چیزی که در قانون هفتم توسعه برای ناترازی انرژی دیده شده است بحث بهینه‌سازی انرژی است، این کار سخت و علمی است و باید ناوگان حمل و نقل بهینه شود. و به عبارتی باید مسیر‌های بهینه‌سازی انرژی پیش بروند نه اینکه بر ساده‌ترین روش که گرانی است را انتخاب کنند و مردم را به درسر بیندازند.

طاهری گفت: امیدواریم نامزدهای ریاست‌جمهوری به قانون عمل کرده و با صحبت‌هایی که دارند در جامعه التهاب ایجاد نکنند و به آنچه که قانون برای با بهینه‌سازی مطرح کرده توجه کنند و مردم را تحت فشار قرار ندهند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر