logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۸۸۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد واحد هیدج در گفتگو با موج‌رسا:

مشارکت در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند

مشارکت-در-انتخابات-دشمنان-را-ناامید-می‌کند
رئیس دانشگاه آزاد واحد هیدج گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی حماسه‌آفرین است و رأی ما دشمنان نظام را ناامید می‌کند.

مهدی صفائیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه همان‌گونه که شاهد بودیم جمعه گذشته ملت عزیز و همیشه در صحنه با مشارکت پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری به تاریخ این مملکت اظهار کرد: مردم با حضور پر رنگ خود آینده روشن برای کشور خلق کردند.  

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ملتی که همواره در برهه‌های مختلف و حساس تاریخ نقش موثری داشتند و نقشه شوم دشمنان این مرز و بوم را در نطفه خفه کردند اذعان کرد: همه می‌دانيم کار هنوز به اتمام نرسیده و مرحله دوم و اصلی انتخابات ریاست جمهوری در جمعه آتی یعنی ۱۵ تیر ماه خواهد بود و همه باید آگاه باشیم که این آزادی و حریت به برکت خود شهدای عزیز بالاخص سردار سلیمانی و رئیس جمهور شهید رئیسی حاصل شده است.  

رئیس دانشگاه آزاد واحد هیدج با اشاره به اینکه نباید به سادگی از کنار این نعمت بزرگ انتخابات عبور کرد ابراز کرد: شهید جمهور عزیزی که برای خدمت سر از پا نمی‌شناخت و شبانه‌روزی برای خدمت به میهن تلاش کرد و در آخر نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.   

صفائیان ابراز کرد: مردم خود به خوبی آگاه هستند که هر رأی برای آبادانی ایران و سربلندی میهن اسلامی تاثیر مستقیمی دارد. هر رأی یعنی آینده این آب و خاک برای ما بسیار مهم بوده و رئیس جمهور منتخب رسالت بزرگی بر دوش خواهد داشت. 

وی گفت: رأی ما دشمنان نظام را ناامید می‌کند و این اصل مهم است زیرا انقلاب اسلامی با مشارکت مردم تحقق پیدا کرد.  

رئیس دانشگاه آزاد واحد هیدج عنوان کرد: در نقطه مقابل نیز عدم مشارکت و کنار کشیدن جز ریختن آب به آسیاب دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب و ایجاد یاس و ناامیدی در کشور دستاورد دیگری ندارد.    

صفائیان ابراز کرد: از همه هموطنان و به ویژه دانشجویان و اساتید عزیز می‌خواهم ضمن شرکت آگاهانه در انتخابات ۱۵ تیر ماه در آینده درخشان این مرز و بوم تاثیرگذار باشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر