logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۸۸۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر حزب موتلفه اسلامی خرمدره در گفتگو با موج‌رسا:

نامزدی که نرسیده خبر گرانی بنزين را می‌دهد

نامزدی-که-نرسیده-خبر-گرانی-بنزين-را-می‌دهد
دبیر حزب موتلفه اسلامی خرمدره گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید توجه کنند و اطرافیان کاندیداها و بانیان وضع موجود را ببینند، چراکه رئیس ستاد یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری از الان اعلام می‌کند در دولت مد نظر خود نسبت به گران کردن بنزین برنامه دارد.

جلیل افشاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه در دوره شهید جمهور دیده‌ایم که یک رئیس‌جمهور چقدر می‌تواند در رشد کشور در عرصه‌های مختلف از جمله احیا واحدهای تولیدی یا رونق بخش مسکن در شهر و روستاها تاثیرگذار باشد اظهار کرد: اقدامات مهم شهید جمهور هرگز از ذهن مردم پاک نمی‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه گاه یک دولت یا رئیس‌جمهور خود تبدیل به مانعی برای پیشرفت و حل مشکلات کشور می‌شود ابراز کرد: دولتی که وزیر مسکن آن بزرگترین افتخارش جلوگیری از ساخت مسکن برای محرومان است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خرمدره گفت: از ملت همیشه در صحنه انقلاب خواهش دارم در انتخابات دقت لازم را داشته باشند و برای انتخابات فرد اصلح با آگاهی و بصیرت لازم وارد شوند.

افشاری ابراز کرد: اطراف کاندیداها و بانیان وضع موجود را ببیند بطور مثال رئیس ستاد یکی از کاندیداهای محترم از الان اعلام می‌کند در دولت مد نظر خود نسبت به گران کردن بنزین برنامه دارند.

وی اضافه کرد: همه باید توجه کنیم و فرد اصلح را انتخابات و سکان هدایت کشور را به دست‌های پرتوان بسپاریم دستانی که باعث پیشرفت و تجلی کشورمان شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خرمدره عنوان کرد: مردم باید رئیس جمهور جهادی پرکار و ضد فساد را انتخاب کنند و از تکرار کسانی که باعث وضع موجود هستند پرهیز کنند.

افشاری گفت: امیدواریم در روز جمعه مردم با مشارکت حداکثری خود نقشه‌های دشمنان و بدخواهان نظام را نقش بر آب کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر